Gå til innhold

Tid for restart....;-)

Anbefalte innlegg

Hei, damer! Ble så glad da jeg fant dette forumet! Hiver med innpå!

Nå har vi bestemt oss, etter nøye diskusjon frem og tilbake. Dette blir spennende! Jeg er straks 40, skilt og har nå vært samboer med en fantastisk drømmemann i et halvt år. Jeg har to flotte barn fra før, den eldste straks 17 år. Min kjære har ingen barn fra før, men et sterkt ønske.

Nå er hormonspiralen ute(1 mnd siden), mens var 20-27 juni, og spenningen stigende...:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143952679-tid-for-restart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har dere en spennende tid i møte!! Har selv ei jente fra før, men vurderer å få nr to.. Har vært litt usikker i og med min samboer er 51 år (jeg er 30).. Så vi får se hva vi finner ut av :) Ønsker dere masse lykke til!! :)

Endret av AnonymJ

Så godt at det er flere i samme situasjon! Kjenner at jeg synes det er litt skummelt å kanskje skulle bli gravid igjen og få en liten en.

Ser forresten at jeg har skrevet feil over her; førate mensdag var 27.

Har vært utrolig irritabel, trøtt og småkvalm i noen dager, og i siden i går har plutselig brystvortene vært hypersensitive. Fikk nesten ikke på meg bh i går morges.... I løpet av dagen kom tanken om at det kan være at.....

Fikk helt hetta, og hadde tidenes irrasjonelle utbrudd til sambo i går kveld..:-( Sukk, ikke lett....

Ikke greit å holde seg i vater hele tiden, Catfish! Merker godt at dette er en påkjenning både fysisk og mentalt. Vi er inne i tredje pp, og merker det stikker litt ekstra at vi ikke lykkes på de to første forsøkene. "Tenk om vi ikke får det til..." De to store barna satt på første forsøk, men da var jeg i 20-åra. Får vel bare smøre tykt med tålmodighet og håpe det går ;)

Har endel rare symptomer om dagen, håper de er der av rette grunnen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...