Gå til innhold

Noen om har prøvd fisting??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm vi har prøvd og ikke fått det til med mannen min, har klart det med en jente hånd. Synes det er kjempe deilig. Jeg har kun gjort det i fitta. Super deilig.

Min mann gjør det ofte på meg og jeg tenner enormt på det.Spruter som bare det.

Har også gjort det med jente og det er på en annen måte, da jenter er litt mer ømme, men begge deler er deilig

Annonse

Ja, jeg har prøvd, og nyter fisting. Den wikipedia artikkelen var vel ikke den beste "reklamen" jeg har lest. Hopp gjerne over den.

Fisting handler om tid, tillit, glidemiddel og lyst til å tøye ( bokstavelig talt) grenser, og det er kanskje ikke noe man bare bestemmer seg for å gjøre en kveld. Det er ikke alle som kan ta en hel hånd, men for noen går det ganske greit. Noen bruker år på å varsomt strekkes til å få det til.

For meg er det vesentlig at jeg er veldig kåt, og at det skjer langsomt og at mannen min har en ABSOLUTT respekt for mine signaler, og stopper når jeg sier det. Det å kjenne at hånden sklir inn er helt fantastisk og kan, for meg, ikke sammenlignes med noen annen seksuell følelse. Jeg får vanvittige orgasmer av det.

Det er jo bare å prøve om du har lyst, starte med 3 fingre, så 4 osv, og se om du liker det.

http://www.literotic...vaginal-fisting

Ja, jeg har prøvd, og nyter fisting. Den wikipedia artikkelen var vel ikke den beste "reklamen" jeg har lest. Hopp gjerne over den. Fisting handler om tid, tillit, glidemiddel og lyst til å tøye ( bokstavelig talt) grenser, og det er kanskje ikke noe man bare bestemmer seg for å gjøre en kveld. Det er ikke alle som kan ta en hel hånd, men for noen går det ganske greit. Noen bruker år på å varsomt strekkes til å få det til. For meg er det vesentlig at jeg er veldig kåt, og at det skjer langsomt og at mannen min har en ABSOLUTT respekt for mine signaler, og stopper når jeg sier det. Det å kjenne at hånden sklir inn er helt fantastisk og kan, for meg, ikke sammenlignes med noen annen seksuell følelse. Jeg får vanvittige orgasmer av det. Det er jo bare å prøve om du har lyst, starte med 3 fingre, så 4 osv, og se om du liker det. http://www.literotic...vaginal-fisting
Men eg sliter litt med og få orgasme uten og fingre litt på klitten.. har soooo lyst og få de til uten og :) blir en vid i fitta etterpå da? off mange rare spørsmål her :P
men er de ikke vondt da?? heila handa skal jo inni der... har født 2 barn men alikavel? mannen har prøvd på meg engang men eg stoppa han da han hadde fått inn 4 fingra.. HI

Poenget er å gjøre det så gradvis og over så lang tid at det ikke gjør vondt. å få det til første gangen er nok ikke noe man kan regne med. Det krever også av deg at du har god kontakt og kontroll på muskulaturen din i underlivet og greier å slappe av. Refleksen vår er jo gjerne å knipe sammen når noe skal inn, og det å slappe av er ikke helt naturlig.

Få mannen din innstilt på at dette er et langtidsprosjekt. Det er ganske spennende det også, og få til noe litt etter litt ;)

Ja, jeg har prøvd, og nyter fisting. Den wikipedia artikkelen var vel ikke den beste "reklamen" jeg har lest. Hopp gjerne over den. Fisting handler om tid, tillit, glidemiddel og lyst til å tøye ( bokstavelig talt) grenser, og det er kanskje ikke noe man bare bestemmer seg for å gjøre en kveld. Det er ikke alle som kan ta en hel hånd, men for noen går det ganske greit. Noen bruker år på å varsomt strekkes til å få det til. For meg er det vesentlig at jeg er veldig kåt, og at det skjer langsomt og at mannen min har en ABSOLUTT respekt for mine signaler, og stopper når jeg sier det. Det å kjenne at hånden sklir inn er helt fantastisk og kan, for meg, ikke sammenlignes med noen annen seksuell følelse. Jeg får vanvittige orgasmer av det. Det er jo bare å prøve om du har lyst, starte med 3 fingre, så 4 osv, og se om du liker det. http://www.literotic...vaginal-fisting
Men eg sliter litt med og få orgasme uten og fingre litt på klitten.. har soooo lyst og få de til uten og :) blir en vid i fitta etterpå da? off mange rare spørsmål her :P

Nei, man blir ikke vid i fitta :) Det er jo muskler der nede som trekker seg sammen igjen, ikke plastilina. Men det skader jo aldri med knipeøvelser.

Nei, man blir ikke vid i fitta :) Det er jo muskler der nede som trekker seg sammen igjen, ikke plastilina. Men det skader jo aldri med knipeøvelser.
ja musklene trekker seg sammen med meg når noe kommer inn der :) trener nesten kvar dag :)

Annonse

Det er en av tingene jeg aldri skulle gjøre, men har gjort. Og kommer til å gjøre igjen.

Helt tilfeldig at det ble slik, men ikke noe som gjøres når det er barn i huset for å gjøre det så må vi ha tid. Og med barn i huset, så må hyrdestunder plutselig avbrytes pga mareritt, noen må på do, noen som kommer inn i senga, noen som er tørste osv. Så hjemme alene og god tid. Og det er meg som presser meg på hans hånd, litt enklere å ha kontrollen da syns jeg. Tar en det ikke sent nok, så kan det gjøre vondt.

Blir ikke vagina helt ødelagt av dette :o

Tror du vi hadde gjort det da?

Nei, selvfølgelig blir den ikke det. Like lite som annen muskulatur skades permanent av å bli varmet opp og så tøyd. Men akkurat som en som er utrent ikke går rett ned i spagaten, så kjører man ikke bare neven opp i ei som aldri har gjort det før.

Kan noen forklare meg hvordab dette foregår? Altså, et det snakk om en knyttet neve, eller en åpen, flat hånd?

En kombinasjon. Strake, samlede fingre på veien inn, som knytter seg når den er inne. Akkurat som når man tar hånden ned i en krukke for å gripe noe.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...