Gå til innhold

Alle testene jeg tar er positive, men ikke før det har gått ca 6 timer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sikker du ikke ser en veldig veldig svak strek før fristen er ute???? de blir mer synlige etter de begynner å tørke?

er du før ikm? tester bør bli sterkere for hver dag som går.

Endret av romheg♥ mammas skatt♥

Jo jeg mener at jeg ser det, men pappaen mener at det er absolutt ingenting. Streken er rosa, på riktig plass, men mye tynnere enn kontrollstreken. Jeg har en meget ustabil syklus og aaaner ikke hvor jeg er. Tok den siste i går, vurderer å ta en ny i dag. Noen som anbefaler et spesielt merke?

docmorris testene fra vitus apotek har en sensitivitet på 10 mlU, mens de fleste andre har 26 mlU. Får du ikke tak i docmorris, så er rfsu et greit alternativ. De har 20 mlU :)

Lykke til, du må oppdatere oss.

Så utrolig spennende!

Endret av Hva skjer'a bagera?

Annonse

I alle bruksanvisninger jeg har lest, både på eggløsningstester og graviditetstester, så står det at man ikke skal lese av resultatet etter 5-10 minutter, fordi da får man falsk positiv. Positive tester holder seg positive, mens negative ofte blir positive når de ligger så lenge. Er man gravid, blir den RASKT positiv!

Sist svangerskap testet jeg flere ganger. Gikk laaangt over IKM og testene var negative. Utenom 2.. De så jeg på i søpla etter utløpstiden flere timer etterpå og de var svaaaake. Tenkte at nei man skulle ikke se på de så lenge etter..Testet igjen en uke etterpå og da var de positive med en gang ;) Brukte A1 begge svangerskapene til testing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...