Holly❄️ Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Venter barn nr tre, er straks i uke 38. Har hatt menssmerter i over en mnd, som nå er sterkere enn noen gang... kynnerer i hytt og pine. Ble tatt inn til kontroll på føden for å sjekke om jeg kanskje var i gang, men det var jeg altså ikke. For 3 dager siden fikk jeg kjempenedpress, og mye vondt i korsryggen.. Lot det være og sånn har det vært siden. Løs i magen, stikninger, menssmerter, kynnere osv... I går trodde jeg til og med at litt av vannet gikk, etter å ha tisset.. satt der en stund for har jo vondt i magen hele tiden, og plutselig så tisset jeg på nytt, helt ukontrollert. Men tok på bind og kom ikke noe mer, så da var det nok nettopp kun tiss Ingen åpning, og lang mormunn... Eneste er at jeg var myk sa legen som sjekket meg.... Hva nå enn det skal bety.... Jada, her får man smøre seg med tålmodighet, (og smertelindiring?) i 18 dager til...... (keisersnitt)
tre håpefulle Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Haha, jeg har det mye på samme måte som deg, dette er nummer tre.. Masservis med kynnere, som er mye kraftigere enn jeg kan huske med de to andre. Faktisk minner de meg om rier jeg hadde fra fem cm åpning. Jeg har tenkt at dette sikkert er modnings-rier. Men jeg blir ikke overrasket om jeg kommer til lege og får vite at her er verken modning eller noe annet på gang.. Jeg er 37 uker.. Men så sitter snuppa med baken ned også, så kanskje det føles annerledes av den grunn..
Netti*** Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Min nr. 3 var også en luring...:-) Jordmor mente nr. 4 kunne være ennå være. Men er i uke 37 og har knapt hatt kynnere ennå. Så lever i håpet at det setter i gang plutselig om 4 uker og er over etter noen timer :-) Lovåhåpe.. Føler med dere med den tredje luringen på vei;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå