Gå til innhold

Kan man få skyggetrek tre ganger på rad? kobberspiral....

Anbefalte innlegg

Jeg testet meg først i går morges,(cb) og da fikk jeg en tydelig blå, tynn strek. Og jeg kunne neeesten antyde en nesten usynlig bred strek ved den tynne.

Ble litt frustrert over det utydelige resultatet, så jeg tok en til i gå ettermiddag. Den hadde en svaaaaaaaaaak bred strek, men selv om den var svak var jeg sikker på at den var der. Det er vanskelig å si om den var blå eller grå iom at det var så svak. Så testet jeg meg på ny i morges. De første to minutter var den en bred strek der, som var veldig svak, men det var tydelig at den var blå. Etter ti minutter var den fortsatt der, men nå var det vanskelig å bestemme fargen. (veldig svak!!! Men den var der)

Kan man virkelig få skyggestrek tre ganger på rad?

Jeg har kobberspiral, men kroppen min har vært så anderledes, derfor jeg valgte å teste... Jeg fikk mensen når jeg skulle, men det var annen farge og konsistens enn valig. (samme mengde og varighet)

Nå er jeg faktisk over to uker over mens, men testet meg fordi magen min og brystene mine bare vokser, og jeg har ikke hatt eggløsning når jeg pleier...

Er jeg gal??? Virker jo bare helt usannsynlig at jeg skal være gravid.....

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Det høres jo ut som om der er "noe" på gang! Men jeg vil anbefale deg å prøve et annet merke en CB også og se hva den sier.

Jeg har fått mange rare utslag på CB sine tester under prøverørsbehandlingene og har nok hatt flere kjemiske graviditeter. Ikke at dette trenger å gjelde deg, men det er så rart at man kan få en svaaaak tynn strek på den og samtidig ha hcg under 2. ( tok blodprøve )

Har hørt fra sykepleier at det er denne testen jeg bør ta, men har erfart at jeg ikke kan stole på den eller tolke den riktig, og hører mange andre ha dårlig erfaring med den.

Jeg ønsker deg masse lykke til! :)

Ja, jeg bør prøve et annet merke....! Men jeg hadde igjen to av cb, tok en av dem nå i ettermiddag, og den hadde også en svaaak bred strek, men litt tydeligere enn de andre, og denne var definitivt blå. Men veeeeldig svak..

Tenkte å ta den siste i morgen tidlig... Også kanskje ringe legen på mandag....

Kan virkelig så mange tester tulle med meg??

Kan det være noe galt med meg??

Gjest Trulte med to små

Om streken er blitt litt sterkere så er nok det et veldig godt tegn! :) Ved kjemiske så forblir streken svak eller helst blir den svakere etterhvert. Lykke til og det er nok ingen grunn til å være bekymret, men ring legen du og ta en ny test og evnt blodprøve ( hcg )

Håper det lykkes for deg og at du får det slik du ønsker. :)

Takk!

Ny bred strek i dag, men svakere....

Hvis jeg er gravid er jeg isåfall syv uke, og da haster det vel å få gjort noe med kobberspiralen? Kan jeg kontakte kvinneklinikken på ullevål direkte, i morge, og evt komme til ul?

Annonse

Gjest Trulte med to små
Virker som om så og si alle får "positiv" på CB selv om de ikke er gravide. Ta en annen test du!

Huff ja det er rart! Jeg ble anbefalt å ta CB og hun jeg snakket med mente at billigtester og noen fra Vita Apotek? ( tror jeg det var ) kunne gi falskt positiv!! Hva i all verden skal man stole på egentlig?

Man skulle jo ikke få antydning til strek hvis ikke det er noe hcg i blodet, så når man får utslag så ville jeg tro at man enten har hatt en kjemisk eller er gravid. Hmmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...