Gå til innhold

Hjelp, billigtest spørsmål:)

Anbefalte innlegg

Gjest Medtungthjerte

Hei jenter, lite spm om billigtestene. Hadde en ma for snart 2 uker siden. Har noen billigtester liggende og testet med en g test for å se i dag. Den var nesten helt blank, med litt godvilje kunne jeg skimte en strek i riktig vinkel men ikke synlig på litt avstand. Testet med en el test nå i kveld og den var betydelig sterkere, ikke helt positiv med godt synlig.

Spørsmålet er om el testene slår sterkere ut på svak hcg enn g testene? Jeg vil jo tro at kommende el 2 uker etter ma er litt tidlig? Jeg har forsåvidt sluttet og blø, men er jo likevel tidlig om man kommer direkte inn i normal 28 dagers syklus.

Noen som vet??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143952487-hjelp-billigtest-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hvor langt på vei du var da du hadde ma'n. Noen sklir rett inn i vanlig syklus og blir gravide med en gang (spes om det var tidlig de hadde ma/sa). Da regnes første blødningsdag ved aborten som første dag i siste mens.

jeg hadde ma som ble oppdaget i uke 12, og jeg gikk til uke 13+0 den dagen jeg var på sykehuset og fikk cytotec. Jeg fikk el igjen etter ca tre uker. "alt" er visstnok vanlig etter sånt så vidt jeg har forstått..

Gjest Medtungthjerte

Ja, hcg er vel høyest i uke 12-13. og stabilt etter det på et lavere nivå, men jeg husker ikke hvilket.

Har du tatt nye tester i dag? Kan jo hende du nærmer deg ny el *krysse fingra* :)

Testet i dag med morgenurin, både g test og el test var sterkere enn i går kveld. El test ca dobbelt så sterk som g testen.

Men g testen er vesentlig mye svakere enn da jeg opprinnelig testet positivt ved ikm. Så hcg er nok på vei ned. Men jeg holder på å bli gal!!! Vet det kun er gått 2 uker, men venter veldig på el og prøving... Tenker og venter konstant!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...