Mathea09 Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Vi har en Mathea, men hva lillesoster hete? Josefine eller Lilly?
Ønsker3gull Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Åh.. sukk.. elsker begge navnene. Begge navn var i tankene vÅre sist da vi fikk ei lita tulle. Men det ble en noe lignende istedet:) BÅde Josefine og Lilly er navn vi tenker pÅ denne gangen ogsÅ. Tror for vÅr del det blir Lilly, siden Josefine er litt for likt navnet pÅ tulla vÅr. ... men bortsett fra det sÅ klarer jeg ikke ta valget pÅ hvem som er finest desverre. Luksusvalg sier nÅr jeg:D
Philomena Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Synes også at begge er fine. Hadde gått for Josefine selv.
Fomle84 Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Nydelige navn Men hadde nok valgt Josefine siden Lilly er mer poppis nå
JuliaAnette Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Jeg liker egentlig Josefine en smule bedre en Lilly, men jeg syns nok at Lilly klinger litt bedre sammen med Matea
Mikina Skrevet 8. juli 2012 #10 Skrevet 8. juli 2012 Begge mine favorittnavn! Men mannen liker de ikke.... Det siste jeg sa til min oldemor Lilly før hun døde, var at om jeg en gang fikk ei jente hadde jeg lyst å kalle henne for Lilly. Nå sliter vi med å finne jentenavn. (Vet forsåvidt ikke om det blir jente, da... Får kanske vite på UL i morgen). Lykke til med valget.
LilleBitteliten Skrevet 9. juli 2012 #14 Skrevet 9. juli 2012 Flotte navn begge to! Liker best Josefine :-)
friogfrank Skrevet 10. juli 2012 #16 Skrevet 10. juli 2012 Lilly - uten tvil! Jeg ville ha det til jenta vår, men ble nedstemt av mannen...
Mamma til lille M&L Skrevet 11. juli 2012 #17 Skrevet 11. juli 2012 Lilly;)) har selv ei Mathea, og Lilly kommer forhåpentligvis iløpet av noen uker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå