Lillababy Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Holder de ut damer? Eg jobbar 100 prosent og har lang reiseveg. No er eg veldig veldig sliten. Sover minimalt og verker i blæra heile tida- slik at eg må på do- og ut kjem - nesten ingenting. Slitsomt. Vikaren min er komt, og eg er i full gang med opplæringa. I dag var eg hos legen- fordi han går på ferie i dag, så ssite frist. Eg har fått ei sjukemelding frå to veker før eg går ut- om to veker, så no kjem "permisjonen" min litt raskare. Er det nokon andre som har måtta kastar inn håndkleet, eller står de på til the bitter end?
Happy87 Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Jeg jobber som lærer og gikk ut i ferie da jeg var 35+2.. Sto på til the bitter end, men merket at det ble litt tungt på slutten.. Heldigvis hadde jeg en ålreit sjef og snille kollegaer som hjalp til med å legge til rette for at jeg orket å jobbe helt ut:) og tror nok ikke læreryrket er det verste å gå i som gravid.. Kommer nok mye an på hvilke yrke man har og hvilke tilrettelegginger som blir gjort, om man står i jobben helt til permisjon eller om man blir sykemeldt tidligere..
lowe+spire Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Jeg jobber i skobutikk hvor man står hele dagen og det er mye bøying opp og ned for å hjelpe kundene med skoene osv. Har slitt med ryggen og bekkenet, og har derfor vært sykemeldt 50% i to uker nå, men det hjalp ikke stort for det er fremdeles vondt de få timene jeg er på jobb og når jeg kommer hjem kaprer jeg sofaen resten av dagen, ute av stand til å gjøre noe pga smerter i rygg og bekken.. Vurderer å gå til legen i neste uke for å be om 100% sykemelding til jeg går ut i ferie 30.juli, permisjonen starter 20 aug.. Jeg skulle gjerne ha stått på til siste slutt, men føler det er viktigere å ta vare på helsa enn å være "flink pike" å slite meg helt ut på jobben All ros til dere damer som klarer å jobbe helt ut, men jeg tror jeg må kaste inn håndkle snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå