Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul i dag, og alt var i orden så langt de kunne se;)1-2 uker igjen, holder på å gå lei,sliten og gretten....hvordan har dere det? Gutten var foresten3600 g nå og de mente han ble ca 4000 g til termin......i såfall den størrste av mine tre gutter."..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med at du er komt så langt og at alt ser fint ut :) Her er eg 33+3, og ganske så lei. Veklser litt- Avogtil så slår det meg "oj, snart er det over, då er eg ikkej gravid lenger, og babyen er her!" Men mesteparten av tida så tenker eg at eg er leileilei og at han Må koma før tida. Føler meg tung og stor og syns det er uhamslig å bevega meg osv, sjølv om vektøkninga har vore grei: Opp 8 kilo. Men kan ikkje heilt forestilla meg koss eg skal orka å gå i fleire veker til! :) Lykke til med innspurten!

Skrevet

Gratulerer med at du er komt så langt og at alt ser fint ut :) Her er eg 33+3, og ganske så lei. Veklser litt- Avogtil så slår det meg "oj, snart er det over, då er eg ikkej gravid lenger, og babyen er her!" Men mesteparten av tida så tenker eg at eg er leileilei og at han Må koma før tida. Føler meg tung og stor og syns det er uhamslig å bevega meg osv, sjølv om vektøkninga har vore grei: Opp 8 kilo. Men kan ikkje heilt forestilla meg koss eg skal orka å gå i fleire veker til! :) Lykke til med innspurten!

Gikk ned ti kg jeg og opp igjen 7kg så vekta er ikkje noe problem her heller, men føler meg tung likevel..."det værste er kanskje humøret......
Skrevet

37+4 her - sliten og gretten og VARM ;)

Skrevet

37+4 og har egentlig ikke vært lei før nå.. Nå varierer det veldig mellom "jeg er utrolig lei og vil bare hilse på babyen min" og "fy søren, nå nærmer det seg, hvordan blir det her og nei jeg er ikke klar enda"

Er førstegangsgravid og aner ikke hva jeg går til.. Men jeg gleder meg faktisk til fødselen og til å møte babyen vår.. Dette barnet er så utrolig etterlengtet, men allikevel har det ikke helt gått opp for meg hva som snart kommer til å skje ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...