ninairen Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Hei. Bare lurer på om det er andre som har det sånn? : Jeg har ei jente på 10 mnd no, som jeg ammer enda (bare ca to ganger daglig nå). Jeg glemte å ta minipilla tre dager, og da hadde vi sex andre dagen. Har fortsatt å tatt de etterpå. Men etter det har jeg blitt 'kjempe hormonell', kan ikke huske sist jeg var 'sånn'.. Pluss at jeg har hatt litt menssmerte-lignende følelse i magen. Sorry detaljer, men kom litt brun/rød utflod dagen etter (trodde jeg fikk mensen).Har ikke fått tilbake mensen enda, siden jeg går på mini-pillen. Og er det virkelig mulig å bli gravid bare en glemmer pilla 2-3 dager? Når kan en eventuell graviditetstest, tas? Men det jeg lurer på er altså: Noen andre av dere som er/har vert hormonell i det siste tiden, ved denne tiden? Er bare lei meg, uten noen grunn. Må en få tilbake mensen for å bli gravid? Kan en eventuelt få eggløsning mens man hår på minipille? Når fikk dere igjen mensen(dere som går på minipiller)? Fikk dere den igjen før dere slutta med minipilla? Sorry for et langt og rotete innlegg. Håper noen har lyst å svare på noen av spørsmålene :-)
Gjest yrild Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Du kan absolutt være gravid ja... Ikke noe annet å gjøre enn å ta en test. Nå husker jeg ikke hvilke tester man kan ta som gir resultat så tidlig som mulig, men du kan spørre på anonymforum. Lykke til
ninairen Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2012 Tusen takk for svar :-) Ingen andre som har hatt det slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå