Triduana Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Vi skal ha både babyvenner med foreldre i selskap, og 3 timer senere, familie og andre venner. Men hva serverer man i bursdagen til en 1 åring? Har tenkt å ha litt gele og frukt, men vil ikke ha massevis av godis og kaker. Må ha noe mat?
Gjest peacock Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Hmm ville foreslått et klassisk kaldt bord, kanskje til begge selskaper :-) Med spekemat, fisk, ost, salater, brød, kjøttkaker/pølser/kylligspydd, og kanskje en varmrett om du orker :-) Fruktsalat/gele/bursdagskake til dessert. Veldig greit at folk kan forsyne seg selv, og veldig enkelt å kunne forberede i forveien så man ikke trenger gjøre så mye når moroa er igang :-)
Gjest peacock Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Forresten, om dere skal holde bursdagen snart ville jeg servert friske jordbær med krem/fløte/vaniljeis til dessert. Friskt og fint :-)
Miss 84 Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Skal snart ha 1årsdag til min sønn, så følger med her. Hadde ikke tenkt til å lage noe mat, blir nok heller noe kaker/bær tenker jeg
Triduana Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2012 Forresten, om dere skal holde bursdagen snart ville jeg servert friske jordbær med krem/fløte/vaniljeis til dessert. Friskt og fint :-) Jublianten elsker jordbær, så hadde det vært nå hadde det helt klart blitt mye jordbær, men det er ikke før om 1 mnd, så vi får se hva som er igjen. Mulig det blir ymse kalde småretter og et par ting som kan varmes enkelt i ovnen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå