Appelsindyret Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Noen som har opplevd å ha mye nedpress en periode og at fødsel skjer i den sammenheng? Jeg har hatt mye nedpress i det siste og hatt litt menssmerter samtidig... betyr dette at fødsel skjer snart? Eller kan dette fortsette helt til termin? Er i uke 36. fødte til termin første-gang og da hadde jeg nedpress 2 dager i forveien... Nå har det jo begynt litt tidlig da
Lea-Pea Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Jeg har hatt det samme i noen dager nå. Men håper ikke det betyr fødsel. For jeg er ikke mer enn i uke 34. Er vel heller kroppen sin måte å forbrede seg på det som skal skje....kanskje...
Ugress Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Har hatt nedpress siden uke 20 ca. 5 dager på overtid nå...
gutt11spire12 Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Har hatt det i mange uker nå, er bare 35 uker så regner med det bare er modning Hadde det slik i første svangerskap også, hele 3 trimester, han måtte settes igang 40+6.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå