Gå til innhold

Dere som hadde festeblødning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som bare fikk bittelitt rosa blod på papiret. såvidt man kunn se det? kun 1 gang.

og det var det hele liksom ?

jeg hadde det ca 24.6. (husker ikke helt datoen).

og har ennå ikke fått mensen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det ca 11-12 dager før jeg skulle hatt mensen, vet jo ikke sikkert at det var festeblødning men testet positivt! lykke til :)

Skrevet
jeg hadde det ca 11-12 dager før jeg skulle hatt mensen, vet jo ikke sikkert at det var festeblødning men testet positivt! lykke til :)

Tusen takk :)

jeg fikk den lille blødninga når jeg skulle ha mensen, så trudde det var det som hadde kommet.

Men det viste seg at det ikke var det :)

Men tester bare negativt, selvom jeg er over 10 dager over.

Skrevet

Når jeg var gravid fikk jeg pittelit rosa på papiret en gang når jeg skulle ha mensen..tenkte ikke over det før to dager etterpå..og da var testen positiv:-)

Skrevet
Når jeg var gravid fikk jeg pittelit rosa på papiret en gang når jeg skulle ha mensen..tenkte ikke over det før to dager etterpå..og da var testen positiv:-)

Hadde du noen symptomer på at du var gravid da? :)

Skrevet

Stakk i puppene søndagskvelden etter jeg hadde lgt meg, det var da jeg tenkte tanken..ingen andre symptomer men det hadde jeg ikke resten av tiden heller:)

Skrevet

Hei Silje1989 :)

Hvis du har regelmessig syklus, og nå er 10 dager over uten positiv test, vurdert å ta en tlf til legen?:)

Kanskje du er en av de som produserer hcg sent, har lest her inne at det er flere som gjør det.

Men kanskje vært greit å sjekke at alt er ok? Håper for din del at du bare er sen me hcg og at det er en liten spire der:)

Skrevet

Håper du har rett :)

Skal ta en test til uka å,så får vi se.

Har bare tatt billigtester hittil.

Har en annen graviditetstest å som jeg kan prøve :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan gikk det med deg? Var/er du gravid?:)

Skrevet
Hvordan gikk det med deg? Var/er du gravid?:)

Nei var ikke det.

Sitter her fortsatt spireløs :P

Har hatt veldig ustabile menssykluser i de siste mnd. Så har flere ganger trudd jeg har hatt festeblødning.

Menmen den sitter vel snart håper jeg :)

Skrevet
Hvordan gikk det med deg? Var/er du gravid? :)
Nei var ikke det. Sitter her fortsatt spireløs :P Har hatt veldig ustabile menssykluser i de siste mnd. Så har flere ganger trudd jeg har hatt festeblødning. Menmen den sitter vel snart håper jeg :)

Håper den sitter snart til deg! Masse lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...