Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ring legen siden de sier man skal ta kontakt uansett..:) Har du morkake som dekker åpningen så kan det være at du blør lett. Det har jeg gjort i begynnelsen av svangerskapet, og fikk beskjed på ultralyd at det kunne forekomme senere også.

Sannsynligvis går dette veldig bra. Jeg har selv blødd endel i alle mine svangerskap, og det har aldri vært noe alvorlig. Uansett er det ikke gøy, jeg blir like bekymret hver gang. Ring legen i morgen, så de får undersøkt deg, så du får slappet av resten av helgen!:)

Ringte føde, dem sa jeg kunne komme vis jeg ønsket det, men att i utgangspunktet ikke virket alvorlig.

Jeg valgte da å ikke dra, men hadde sterke mage smerter og i ryggen i går kveld og i natt.

Våknet i dag med fortsatt litt farget utflod, og fikk mere smerter utover dagen. Tok derfor og ringte tilbake og fortalte om dette, og sa jeg kanskje burde ta turen, selv om jeg tenkte meg att det ikke var noe, er det dumt for babyen vis det hadde vært noe.

reiste dit og tok UL innv og utv og slik, men fant ikke noe galt.

Sååå sitter da hjemme med fortsatt vondt, men heldigvis ikke så ille.og ikke noe blod eller noe:)

Men da veit jeg iallefall att det ikke var noe galt med mini.

Men håper da virkelig dette går over også, klarte ikke dusje enn gang pga smertene:/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...