Gå til innhold

Gud, som jeg hater sommeren!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommer for meg er;

- Stygge, ekle insekter (som jeg er livredd) som står ved vinduskarmen/døra og bare venter på at jeg skal lukke opp for dem

- 1 stk. grinete barn som sutrer hele dagen og holder seg våken halve natta, pluss våkner hele tiden.

- 1 stk. baby som gråter som bare det fordi det er alt for varmt, noe som bare fører til en naken baby som er kliss våt av svette + pluss holder seg våken til langt på natt.

- 1 stk meg som ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg når barna starter skrikekonkurransene sine.

- Elendig form! Aner ikke hvorfor, men jeg holder meg frisk hele vinteren, og når varmen kommer så er jeg ikke i stand til noen ting lenger på grunn av dårlig form.

Hvilken årstid hater du, og hvorfor?

Skrevet

Da har jeg et tips til deg: Flytt til Nord-Norge :-) Her er det knapt forskjell på sommer og vinter, og insekter, slanger og flått osv har vi lite av. Men har litt mygg da :)

Jeg hater vinteren. Greit med snø og kulde, men når isen legger seg på bakken og jeg må gå som en gammel dame i 6 mndr, da blir jeg grinete.

Skrevet

Så kjedelig liv du har, HI....

Nyt årstidene, barna dine, hverdagen din....nyt nuet - dagen idag får du aldri tilbake. Tenk positivt, med den negative tankegangen din går vil alt være negativt.

Du høres deprimert ut, rett og slett.

Skrevet
Så kjedelig liv du har, HI.... Nyt årstidene, barna dine, hverdagen din....nyt nuet - dagen idag får du aldri tilbake. Tenk positivt, med den negative tankegangen din går vil alt være negativt. Du høres deprimert ut, rett og slett.

Er det noe som heter sommerdepresjon også nå kanskje? Og har man et kjedelig liv fordi man ikke liker den årstiden av året som gjør formen så dårlig at man ikke føler man fungerer?

Skrevet

hehe, her kommer diagnosene som vanlig... =) jeg blir også slapp i varmen... , tror det er mange som deg...

drikker du nok? drikk eplejuice blandet med farris... det gir deg både energi og rett saltbalanse=) bare en tanke... spiser du annerledes på sommeren? det kan jo også være med å gjøre oss slappe...

men jeg er heller ingen sommerperson... liker meg best om høsten jeg, elsker regn og overskyet vær... å jeg legger ikke skjul på det.

det blir bedre når barna dine blir større vettu, da kan du sitte rolig skyggen, mens de leker rundt

Skrevet
Så kjedelig liv du har, HI.... Nyt årstidene, barna dine, hverdagen din....nyt nuet - dagen idag får du aldri tilbake. Tenk positivt, med den negative tankegangen din går vil alt være negativt. Du høres deprimert ut, rett og slett.
Er det noe som heter sommerdepresjon også nå kanskje? Og har man et kjedelig liv fordi man ikke liker den årstiden av året som gjør formen så dårlig at man ikke føler man fungerer?

Jeg svarte bare slik fordi hun var veldig negativ.

Skrevet

Prøv å tenke positivt HI. Høres ut som du er i en ond sirkel. Litt positive tanker ville hjulpet det mye.

Skrevet

Vel, jeg er ikke så glad i den "nye norske sommeren" med mye regn og ustabilt vær. Savner den gode, varme sommeren hvor vi kunne være på den primitive hytta vår på Sørlandet.. Men jeg HATER ingen av årstidene nei, selv om jeg gjerne kunne hatt mer soool:)

Skrevet

Er generelt ikke glad i varme jeg, men drar til syden allikevel pga barna :)

Så sommer i Norge er flott synes jeg! Elsker høsten da...ah..da går det mot jul:)))))))

Skrevet

Er generelt ikke glad i varme jeg, men drar til syden allikevel pga barna :)

Så sommer i Norge er flott synes jeg! Elsker høsten da...ah..da går det mot jul:)))))))

Skrevet

Jeg elsker sommeren,men vinter kunne jeg derimot klart meg fint uten.

Da er det kaldt,mye påkledning av barn og voksne.glatt på veiene,skrape is,måke snø osv.osv.

Kunne gjerne flytta til et land hvor det var sommer hele året;-)

Skrevet

Jeg elsker sommeren,men vinter kunne jeg derimot klart meg fint uten.

Da er det kaldt,mye påkledning av barn og voksne.glatt på veiene,skrape is,måke snø osv.osv.

Kunne gjerne flytta til et land hvor det var sommer hele året;-)

Skrevet

Varme??? Er det noen steder i Norge det er skikkelig varmt nå,da??? Her på Østlandet har ingen av mine barne vært hverken svette eller grinete pga varme enda i sommer....;)

Skrevet

Ser ut som det blir 4 dårlig sommer på rad, bor på Sørlandet. Rett og slett triste greier. Skulle ønske jeg var mindre optimistisk og bestilt sydentur, nå sitter jeg igen første fredagen av ferie akkurat som ifjor, det regner og er kaldt, jeg leter på nettet, men finner ikke noe (til en akseptabel pris).

Skrevet

Du har ikke allergi, HI? Jeg er helt ødelagt i nesa og øynene for tida, og gjør at formen ikke føles spesielt bra.... Men elsker sommer uansett, da. Skulle bare ønske meg mer sol og varme...

Finnes et praktisk tips om varmen er for ille inne, og du ikke vil lufte pga insekter.... Heter aircondition:-) har du varmepumpe kan du bruke den....

Skrevet

Og tips til rimelig sydentur...

Vi har bestilt tur til Gran Canaria 25. aug, dvs rett ette skoleferien... Fly 1290 tur retur pr voksen med Apollo. Leilighet på alzado.no, kr 4300 for leil med 2 bad og to soverom i ei uke. Superfine leiligheter kort vei fra Amadoresstranden... Leier bil på flyplassen, ca kr 1000 for ei uke, og vips, deilig fleksibel ferie for mor, far og barn for unde 10000:-)

Skrevet

HATER våren,pga den h...... bjørka :( Men i år er sommeren like forferdlig :( Reagert sterkt på gresset i år. Puster tungt, nesa renner,nyser 20 ganger i timen, klør konstant i hals og nese, istad kunne jeg ikke se på det ene øyet mens det andre rant det og.....Og er i tillegg høygravid...vår/sommer er noe dritt!! Elsker høsten og vinteren, gleder meg til mørke,kalde oktober :)

Skrevet

Vår- / sommer-depresjon finnes faktisk, den er bare mer tabu siden man "skal" være særdeles happy på denne tiden av året.

Skrevet

Elsker ikke sommer helt jeg heller, men må si at etter halvt år med mye styr med tykke klær og vintertøy så er det så deilig å kunne ta på sommerklær igjen.

Skrevet

Hihi.. "hater" sommern selv.. vil ikke si hater, da jeg syns det er ålreit nok. Men går å håper på regnvær hver dag.

Jeg er mer et høstmenneske.. elsker når det er litt kjøligere i lufta, og bladene blir røde og gule.. da trives jeg med sola.

Ellers kan det regne all day long for min del:)

Skrevet
Hihi.. "hater" sommern selv.. vil ikke si hater, da jeg syns det er ålreit nok. Men går å håper på regnvær hver dag. Jeg er mer et høstmenneske.. elsker når det er litt kjøligere i lufta, og bladene blir røde og gule.. da trives jeg med sola. Ellers kan det regne all day long for min del:)

Me like, hehe.

Elsker høsten jeg også. Favoritt årstidet mitt. Elsker å sove med vindu på gløtt i det kjølige luften. Syns høsten er så mye mer koselig :)

Skrevet
Varme??? Er det noen steder i Norge det er skikkelig varmt nå,da??? Her på Østlandet har ingen av mine barne vært hverken svette eller grinete pga varme enda i sommer....;)

Var varmt i Bergen i dag i hvertfall. På det varmeste var det 32,5 grader i skyggen og 47 grader i solen... og vindstille! Det er også eneste dagen så langt at barna faktisk ikke orket å være ute (vi har ikke plaskebasseng) midt på dagen. Det skyet over på ettermiddagen slik at temperaturen falt til "bare" 32 grader, og da var det deilig :)

Men jeg elsker varmen og sommeren da. Eller, sommeren slik den var fØr. Ikke disse kalde, blåsende, regnende og ustabile somrene som har vært de siste tre årene. Er jo bare noen få dager som denne i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...