Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Her jeg bor er det en familie som heter Sæd
Hannepålandet Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Bleie... Hun het forøvrig rosa til fornavn...
Toocute Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Jeg tenker ikke stygge, men utrolig rare å ha f.eks homse og nissemann. JA helt seriøst!
GlemMegEi Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Mensen langballe og andre i den duren..mest fordi jeg tenker at det må være flaut å hete det;-)
*KlaraKu* Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Hvorfor må dere lage sånne tråder som kan virke sårende for enkelte mennesker? Hvorfor har du behov for å høre om noen som har et "styggt" etternavn. syntes det er bare helt tåpelig. Og hvorfor måtte du poste dette innlegget anonymt HI? Skjønner du egentlig selv hvor dumt spørsmål du kommer med, er det derfor?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Jeg vet om Nissen. Og så må jeg bare ta med et som jeg synes er så fint; -Mammelund. Tenker på Emil i Lønneberget med en gang jeg hører det
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #10 Skrevet 7. juli 2012 Jeg vet om Nissen. Øh, Nissen er et fint etternavn. Det er to fornemme våpenfØrende danske slekter med godseiere mm. Det betyr sØnn av Nis, som er et vanlig navn i SØnderjylland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå