Gå til innhold

Ang "merk som lest"-knappen

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerfuggel i vinterland

Bare en liten bagatell, men er det ingen mulighet for å få denne knappen øverst på siden istedenfor helt i bunn? Er så kjipt å måtte scrolle helt ned hver gang jeg får et varsel :P

Og en ting til; hvorfor får jeg varsel hver gang noen svarer på samme innlegg som meg, uavhengig av om de svarer på mitt innlegg? Var ikke sånn før jeg åpnet profilen på ny. Hva trykker jeg på for å fjerne dette?

:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143952355-ang-merk-som-lest-knappen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Det var jo ikke så dumt nei.

Vi får ikke gjort noe med dette før etter sommeren, men da skal jeg ha det på blokka.

Når det gjelder varsel fra innlegg som noen har svart på, kan du endre dette på profilen din. Trykk på rediger profil og deretter varslinger.

:)

• 1 måned senere...
Gjest Sommerfuggel i vinterland

Hei du :)

Jeg dytter opp denne.. siden det er "etter sommer" nå ;)

Får dere satt "merk som lest" øverst?

Har heller ikke klart å få fjernet varslingen. Er greit å få varsel om noen siterer deg o.l, men ikke hveeeer gang noen svarer på tråden. Har noen ganger 80 varsler liksom... hehehehe...

Men en ting til..

Når man skal åpne varsel, hvorfor åpner kontrollpanelet seg innimellom men ikke hver gang? Er egentlig ganske kjekt å slippe å få opp kontrollpanelet. Er mye bedre hver gang det åpnes som en liten "luke" og så kan man heller gå inn å åpne siden og markere selv om man vil ;)

Bra du dytter, jeg skal ta det videre.

Har du sjekket innstillingene dine på profilen din? Der kan du velge hvor du skal få varsler fra.

Grunnen til at kontrollpanelet åpner seg noen ganger er fordi siden ikke er lastet ferdig. Hvis du venter noen sekunder skal varslene dine komme opp som en vanlig boks.

Håper det var svar på spørsmålene dine. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...