Gå til innhold

I dag kom proppen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom proppen. Det er hvertfall et tegn på at noe nærmer seg. Skikkelige blanda følelser altså ;) Spennende og skummelt. Men kan jo gå lenge til da. Proppen kom i uke 38 sist. Og jeg ble satt igang 40+1. Tok bringebærblad kapsler i går kveld pluss modningsakupunktur på tirsdag og i dag. Kan være derfor den kom også kanskje? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D kan jo ha hjulpet på :) hos meg så kom ungene noen dager etter at slimproppen var gått :) Masse lykke til! Hvor mangen uker er du på vei? :)

Skrevet

Jeg har termin til torsdag ;) Så nærmer meg 40 uker nå! Hvor mange dager etter at den kom fødte du ca? Masse lykke til selv ;)

Skrevet

Min kom for 3 uker siden,i uke 31, er snart 35 uker nå, og på føden på søndag var jeg heldigvis fremdeles lang og lukket :) Så kan gå lang tid selv om den kommer!Forrige gang kom den i 40+4, da måtte jeg allikavel settes igang.....så her betyr den ingenting tydligvis!!!

Skrevet
Min kom for 3 uker siden,i uke 31, er snart 35 uker nå, og på føden på søndag var jeg heldigvis fremdeles lang og lukket :) Så kan gå lang tid selv om den kommer!Forrige gang kom den i 40+4, da måtte jeg allikavel settes igang.....så her betyr den ingenting tydligvis!!!
Ja det er ikke noe sikkert tegn på at fødsel er rett rundt hjørnet. Men et tegn på at kroppen forbereder seg her hvertfall :) Jeg har jo ikke hatt noe utflod gjennom hele svangerskapet. Og dette var noe helt annet enn utfod.
Skrevet

Med hun første kom hun til verden to dager etter, med nr to kom han fire dager etter :)

Skrevet

Jeg håper og håper at det skjer noe snart. Merker jeg er litt lei. Og nå begynner jeg å bli mer og mer bekymret også. Vil snart dele ansvaret med min kjære nå ja! Min mens termin er i dag. Og Ul til torsdag..

Skrevet

Her gikk proppen termindato forrige gang, og riene startet med en gang :)

Skrevet
Oj så heldig du var da ;) Her er det bare masse rart som skjer hehe.. Tidligere i dag trodde jeg vannet gikk, men det var også bare slim, men mere utvannet om man kan si det sånn. Leste et sted at vann mellom forstehinnene kan komme som litt flytende slim. Mulig det var det. Visste ikke at det var flere hinner heller jeg da :D Hehe jeg skal nå ha min tredje, og føler meg som førstegangs.
Skrevet

Hos meg kom prippen bare noen timer før gullet var ute, i går. Rakk såvidt inn på føden, pressetangen begynte i bilen, vannet gjekk litt då me gjekk ut av heisen - kjente da hodet sto i åpningen!! 4 min etter jeg var komt opp i senga, var han ute - effektivt! ;-) stekte pannekaker til de andre to halvannen time før ;-) nå kose me OSSE!!

Skrevet
Oj så heldig du var da ;) Her er det bare masse rart som skjer hehe.. Tidligere i dag trodde jeg vannet gikk, men det var også bare slim, men mere utvannet om man kan si det sånn. Leste et sted at vann mellom forstehinnene kan komme som litt flytende slim. Mulig det var det. Visste ikke at det var flere hinner heller jeg da :D Hehe jeg skal nå ha min tredje, og føler meg som førstegangs.

Da er du ikke veldig langt unna vettu når det er så mye rare greier som skjer :) lykke til

Skrevet

3 gang her også, føler ,eg og som førstegangsfødende, med alt det innebærer og mer ;)

Skrevet
Hos meg kom prippen bare noen timer før gullet var ute, i går. Rakk såvidt inn på føden, pressetangen begynte i bilen, vannet gjekk litt då me gjekk ut av heisen - kjente da hodet sto i åpningen!! 4 min etter jeg var komt opp i senga, var han ute - effektivt! ;-) stekte pannekaker til de andre to halvannen time før ;-) nå kose me OSSE!!
åh så fantastisk! Gratulerer masse. :)
Skrevet
Da er du ikke veldig langt unna vettu når det er så mye rare greier som skjer :) lykke til
Rier i natt som gav seg.. merkelige nr tre hehe Men vet jo at jeg har gullet innen ett par uker hvertfall.
Skrevet

Sånn hadde jeg og med nr tre. Masse lurerier om nettene som stoppet opp. Jeg har ni dager igjen i dag, og våkner som LITT mer vrak hver dag. I dag vurderte jeg å rope mannen inn for litt hygge ( hygge for han ;)) så det kanskje kunne skje noe. Vi prøvde her en kveld, med fet resultat at jeg lå med maserier til kl 3 om natten. Ikkje braaa. Er rimelig klar nå for å bli ferdig, men samtidig ikke siden det blir setefødsel.

Skrevet
Sånn hadde jeg og med nr tre. Masse lurerier om nettene som stoppet opp. Jeg har ni dager igjen i dag, og våkner som LITT mer vrak hver dag. I dag vurderte jeg å rope mannen inn for litt hygge ( hygge for han ;)) så det kanskje kunne skje noe. Vi prøvde her en kveld, med fet resultat at jeg lå med maserier til kl 3 om natten. Ikkje braaa. Er rimelig klar nå for å bli ferdig, men samtidig ikke siden det blir setefødsel.
Hehe jeg har også latt min kjære få litt hygge. Og det har gitt samme resultat her.. Phu ja det er en prøvelse altså. Setefødsel ja, du er tøff. Går sikkert fint. Masse masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...