November-spire-79 Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Nå som magen begynner å bule ganske mye ut (21+4) begynner det å bli vanskelig å ikke dulte borti alt. Det er så uvant. Tror jeg kommer til å få gnagesår på magen snart hehe litt komisk hver gang jeg skal prøve å smyge meg forbi noen også er magen i veien Flere som har det sånn? Det er veldig koselig da
Gjest -ia- Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Hehe... ja merker at jeg er begynt å søle på magen uten at jeg merker det og sånn. Og jeg som aldri bruker å søle. Og når jeg skal "snike" meg imellom en plass det er litt trangt, så vet jeg ikke lengre om jeg skal gå rett frem eller på siden... ;P Er 26+3.
Kakaoen Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Merker det gjør vondt i magen når jeg bøyer meg frem til speilet på badet for å f.eks nappe bryna. Må få meg krakk sånn at jeg slipper "legge" magen på servant benken
November-spire-79 Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2012 Hehe koselig Det blir ikke lett å pakke varer i butikken etterhvert heller tror jeg Får liksom ikke strukket meg frem for å få tak i de varene som ligger langt frem;) Angrer litt på at jeg kjøpte guttesykkel, for den stangen blir litt vrien å kommer over om noen måneder hehe
Tira Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Kjenner til den ja:) Jeg måtte om-møblere på soverommet i dag fordi jeg nesten ikke kommer meg i senga lenge om kvelden. Har måttet snike meg sidelengs for å komme mellom veggen og sengestolpen og i dag fikk jeg nok av å vente påat sambo skulle ta tak, så da demonterte jeg senga og satte den opp igjen med lengderetningen andre veien, så nå slipper jeg å dytte magen forbi sengestolpen med hendene.
Elsa88 Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Jeg har lyst å skjære plass til magen på skrivepulten min.. Spiller mye spill på data slik at jeg sitter ved skrivepulten, men etter hver gang så er jeg øm tvers over magen Gikk en stund før jeg fant ut grunnen
Gjest Shanti ♥ Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Begynt å samle seg smuler øverst på magen, sånn i mellomgulvsområdet...
:o) :o) :o) Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Jeg holdt på å sette fyr på huset til foreldrene mine i mitt første svangerskap, jeg! Jeg fikk veldig fort stor mage, og samboeren min og jeg skulle låne huset til foreldrene mine da de var på ferie og vi holdt på å pusse opp badet i leiligheten vår. Samboer sto på terassen og grillet og jeg var på kjøkkenet og kuttet salat. På ovnen sto et pizzabrett i tre fra kvelden før. Når vi litt etterpå satt og spiste på terassen, kom det MASSE røyk fra kjøkkenet. Samboer løp inn og så hva som skjedde, og der sto røyken opp fra pizzabrettet. Heldigvis hadde det ikke tatt fyr, men det var like før. Den STORE magen min, hadde kommet borti knottene på komfyren uten at jeg hadde merket det! Pinlig-pinlig :S Hehe... Heldigvis gikk det bra da, og det var SISTE gang vi har noe brennbart stående oppå stekeovnen!
November-spire-79 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2012 Hehe jeg opplever å søle og komme borti alt slik at jeg får flekker på klærne hele tiden Har pakket bort masse klær nå. 23+2
Oktoberbarnetmitt Skrevet 18. juli 2012 #10 Skrevet 18. juli 2012 Nei, det er ikke så lett å snike seg forbi lenger... Jeg kjenner meg også igjen i dette med smuler på magen o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå