illeana Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Er gravid med tredjemann i uke 36. Satt i sofaen og så på tv etter at jeg hadde tatt meg et bad. Plutselig kjente jeg et slags stikk i magen og så kom det en del vann. Sprang inn på do og der var bindet gjennomvått sånn at det rant igjennom. Hadde jo nettopp byttet etter badet for 10 min siden så jeg var ikke i tvil om at her har vannet mitt gått. Det har også skjedd de to andre gangene jeg har født ( at vannet har gått først.) Ringte føden og fikk beskjed om å komme siden jeg har lang vei og har født veldig fort sist gang. Dro inn dit og ingen rier kom, da jordmoren kjendte var det heller ingen åpning og hun så ikke noe fostervann komme ut da hun trykket på magen. Legen fant heller ikke spor av fostervann... Hva skjer?? Kan ikke forstå hva det kan ha vært.... Kan det ha vært vann fra når jeg badet som har rent ut igjen? Virker litt rart. Legen mente det var slimproppen i en flytende variant... Noen som har opplevd det samme?
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Det kan fint være vann fra badevannet det vettu litt slappere forhold der nede under graviditeten Har opplevd det samme selv, men kanskje ikke så store mengder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå