Juliii Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Jeg innser at jeg tidligere har dømt fete menn med sennespflekker på helsetrøya si altfor hardt ... jeg har alltid trodd at de manglet et ledd i oppdragelsen, bare fordi de tilfeldigvis holder en ølboks i hånda. Det har blitt pinlig klart for meg i det siste at dette faktisk må ha noe med den store magen deres å gjøre. Seriøst - det føles som om ALT jeg spiser havner på toppen / magen om dagen. Man trenger ikke være CSI for å pønske ut hva jeg har spist i løpet av dagen . . . pinlig . . . Det blir mye bruk av Vanish i klesvasken, men på tross av hva reklamen sier synes jeg ikke den tar "alt" Noen som har tips til en flekkfjerner, eventuelt kjerringråd som funker bedre?
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 For ikkje å snakke om at eg heile tida feilberegner og drar magen langs kjøkkenbenken. Blir ikkje mindre flekka av det...
Fru Tuttemor Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Har du prøvd å lokabehandle flekken med vanish ? Bløte litt pulver å legge på flekken en stund Det har tatt alt på mine klær..
gmfosse Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Samme problem her i gården. Vanish spray fjerner alle flekkene her + at jeg bruker en skje vanish pulver i vasken.
Juliii Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2012 Takk for tipsene - jeg får gjøre som dere anbefaler, og dobbeltbehandle flekkene. Vi får se om det funker på den stooore oljeflekken fra feta-glasset som har trukket seg ut i halve skjørtet mitt
tre håpefulle Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Hahahaha, jeg føler det på samme måte!!! Når jeg var på resturant sammen med min kjære forleden dag, så tok jeg servietten oppå magen, den falt bare av. Så da vippet jeg den under BH-en, altså utenpå toppen og under BH-en.. Såg svært snålt ut, men gikk derfra uten en eneste flekk!! =) hihihi
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Hehe.... Ikke sennep, men stoooor ketchupflekk på magen her etter å ha spist pølse i bhg.... For ikke å snakke om skrubbsår på magen etter en liten feilbetegning da jeg skulle gjennom et trangt sted litt fort... På olje ville jeg hatt på varmt vann og godt med zalo, og latt ligge en halvtime. Skyll zaloen godt av før du vasker i maskina, så ikke du får skumlagt vaskerommet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå