Lillababy Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Hei Har lyst til å gjera det eg kan for å ikkje gå på overtid og gjera kroppen klar for fødsel. Nokon som veit om nokon flinke fotosneterapeuter elelr akupunktører i Bergensdistriktet? Andre som skal dette?
catva Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Jeg tok fotsoneterapi på os, lotus helhetsterapi heter plassen. Jeg fikk fotsone 6 dager over termindato, men det hadde dessverre ingen virkning på min kropp. Er 11 dager over termindato i dag. Men lykke til, det er vel verdt å prøve.
Lillababy Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2012 Takk for tipset! Høres ut som du treng å bli tipsa om nokon i Bergen også då- som virker Masse lykke til! Du blir vel satt i gang du no då? ER det ikkje 11 eller 12 dagar grensa er??
catva Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Grensen er 11 dager, men jeg ønsker ikke å bli satt igang. Var på kontroll på kk i dag, alt var bra og jeg fikk reise hjem. Håper hun vil ut innen et par dager nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå