Gå til innhold

hva skjer med puppene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

18 uker idag og den siste uken har puppene blitt utrolig .... rar... kommer ikke på et bedre ord. de er litt klumpete, ømme, utrolig følsomme brystvorter.. veldig mørk og stor område rundt brystvorten.. veldig ømme og klumpete melkekjertler eller lymfekjertler. selve huden har fått større porer og det må være mye vann i dem for kommer dem litt i klem mellom spilene så blir det merke med engang. har til nå kjøpt kun en mamma BH men ser ut som jeg må ha flere.. er det noen flere her som har pupper som lever sine egne liv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så rare, men überfølsome brystvorter har jeg hatt en stund. Jeg lå ute i sola (varmt!) og selv da ble de nysgjerrige :P De er ømme og til dels såre.

Men har de vokst mye da peanutts82? Om de vokser fort så blir det gjerne litt tullerusk med huden osv.

Skrevet

de har vokst dra C/D til E. men det er ikke selve str som plager. men måten de har begynt å forme seg på. sambo sier at det er melkekjertler. men de har blitt deformert, og den mørke delen rundt brystvorten dekker mer og mer av selve bryste. og såklart utrolig følsomme. og klør. spesielt hvis jeg går med bh. prøver å gå uten så ofte jeg kan. men på jobb må jeg på toalettet og klø dem. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...