Gå til innhold

Svangerskapskvalme, eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Var småkvalm forrige uke, fra 6+3, nå er jeg 7+6, og siden tirsdag har jeg stort sett kastet opp hver gang jeg går mer enn 5-10meter + at jeg har en del diaré.

Snakket med legen på telefon tidligere idag, glemte såklart da å nevne diarén, han sykmeldte meg i to uker basert på at det trolig var svangerskapskvalme..

Men siden diaréen har tiltatt igjen begynner jeg jo å lure på om det faktisk er svangerskapskvalme, eller om jeg har fått noe mageinfeksjon.. Er ikke særlig kvalm sålenge jeg sitter stille, men med en gang jeg rører for mye på meg, eller går et par meter, så kommer kvalmen som kastet på, før jeg kaster opp..

Er det vanlig å ha diaré i kombinasjon med svangerskapskvalme eller bør jeg ta meg en tur på legevakta?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143952148-svangerskapskvalme-eller-noe-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig å ha annerledes avføring enn vanlig når man er gravid. Enten hard eller løs. Jeg har hatt gode perioder med bra løs mage, men ikke nok til at jeg vil kalle det diare.

Men om jeg var deg og jeg var skikkelig bekymra ville jeg tatt turen til legevakta. Det er viktig å lytte til kroppen hvis man tror det er noe galt, mener jeg. God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...