Gå til innhold

Barseldepresjon, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Da har jeg fått beskjed om at jeg har barseldepresjon, skal til samtale med psykolog på tirsdag, hadde ikke trodd det skule vise seg at jeg har depresjon.. Har slitt med det før ut i livet. Men dette er totalt anderledes enn noe jeg har opplevd før.

Tok kontalt med helsestasjonen, da jeg opplevde en følelse av likegyldighet til at ungene trengte oppmerksomhet, om de gråt fordi de var sultene eller trengte søvn, så tok det tid før jeg orket å gjøre noe. Følte meg virkerlig som ille mor, gadd jo ikke å ta meg av dem, var på nippen til å si til samboeren at an fikk bli alenepappa, for jeg ikke var bra nok for dem. Helsesøster ba meg fylle ut et kjema, og "vips", så kunne hun fortelle meg at jeg har en barseldepresjon.. Spendt på hva som hender videre nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til hos psykolog. Det blir sikkert godt å få snakket ut om ting. Jeg har hatt to akutte depresjoner. Den ene brukte jeg tabletter og snakket med psykolog og andre gangen var rett etter fødsel, da sluttet mannen min å jobbe og var hjemme hos sønnen til han begynte i barnehage. Jeg gikk også da til psykolog og det var utrolig godt selvom jeg syntes det virket som en veldig langsiktig løsning. Somsagt lykke til. Det blir bedre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...