Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 11 dager over termin, men alt var bra med både mor og barn. Fikk derfor reise hjem igjen uten å bli igangsatt. Nå satser vi på at et par dager til hjemme gjør at lille prinsessa vil ta turen ut av magen. Håper så inderlig at jeg slipper å bli indusert, har prøvd begge deler, og ingen tvil om at det var best å komme i fødsel av seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som du stresser :-) Håper det setter i gang snart da.

Masse lykke til.. :-)

Skrevet

Så herlig at du har så fin ro ;) Lykke til!

Skrevet

Jeg tenker akkurat likt som deg, Catva. Vil ikke induseres hvis jeg ikke har født til termin (noe som uansett er usannsynlig at jeg gjør).

Har avtalt stripping hos jordmoren min på termindato, og kommer til å pleie tett omgang med akupunktøren min hvis det går på overtid. Har til og med skrevet et fødselsbrev og lagt med papirene mine hvor jeg presiserer at jeg ikke vil ha noe kjemikalie-drit stappet opp der "solen ikke skinner" hvis det lar seg unngå. I litt andre ordelag, selvfølgelig ;)

Men - en ting er å bestemme seg for dette på forhånd, en annen ting er å faktisk holde fast på prinsippene når man har gått sine overtidsdager og er lei. Legger meg flat for deg altså! ! ! Masse CRED fra meg :)

Skrevet

Takk for svar alle. Er jo dritt lei av å gå gravid, men tanken på å bli satt i gang er verre enn å gå over termindato. Syns det var pyton å bli satt i gang med første mann, var mye mye bedre å få føde normalt med nr to. Men vi er jo alle forskjellige. Lykke til dere andre der ute.

Skrevet

Enig!! Jeg kommer til å gjøre det samme! De får ikke indusere meg denne gangen, ikke aktuelt! :)

Håper du kommer i gang snart! Og lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...