Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 bare lurer siden klm skriver det så dumt, det er 1 kolli pr person ja? vi er 2 som reiser sammen men fikk ikke noe skikkelig svar fra klm! føler meg skikkelig dum men er så dumt å komme på flyplassen også er det bare 1 kolli pr reservasjon og ikke person! håper noen kan hjelpe meg for vi reiser ikveld!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Det er 1 kolli per person Så dere kan ha med dere 1 koffert hver+ håndbagasje. God tur
StineT Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 reiser mye med klm vi- fantastisk mye bedre service enn altfor mange andre. Ja det er 1 kolli per pers- og den er 23 kilo. Men aldri opplevd at de har løfta et øyenbryn når jeg har kommet med 2 kofferter etter en litt for heftig shoppetur
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 TUSEN TAKK gleder oss så mye! skal bli herlig å komme seg bort og få litt barnefri vi trenger å være "bare" kjærester av og til god sommer mamma'n til will og ailo og Stine T
StineT Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 god sommer til deg og dine Og kos dere på ferie!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå