<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Har termin i august, 23. Meeen så lurer jeg på om dere ser noe annet? om han kommer før eller etter. Setter veldig stor pris på svar. Født 22.12.86
Dossa :) Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Hei søta Det ser ut som det er snakk om +/- 5-6 dager Spennende. Snart har du gutten din i armene dine <3 Blir snart min tur også håper jeg.
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2012 Dossa deg tenkte jeg på her om dagen, tusen takk for at du tok deg tid. Hvordan går det med deg?? jeg skal sende over masse gode tanker og babystøv <3
Dossa :) Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 Det går greit med meg. Er litt tungt at jeg har runda 2 år som prøver og enda så prøver vi. Men jeg gir ikke opp, det må bli min tur også til å få juble over en positiv test :) Jeg venter EL til helga så da er det bare å stå på og krysse fingra Tenk at du snart er ferdig og kan holde nurket i armene dine Når tenker dere å prøve på neste snuppa? Klem
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2012 Off den prøve tiden er lang å tung :S skal tenke på deg å krysse fingrene for super el Ja nå er det ikke lenge igjen, gleder meg til å møte han nå vi har snakket litt om det.ettersom det tok så lang tid nå med den første, skal vi bare vente maks 2 år. Men skal ikke gå på noe i mellom. Men kommer nok litt Ann på formen å sann når den tid kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå