Petrine +spire=❤ Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Hvilken vårdress anbefaler dere? Mini skal snart begynne i bhg og jeg vil ha en god vårdress Den må være vanntett og puste. Tenker å droppe regntøy i denne omg fordi jeg syntes dem blir så stiv i det. Derfor Må dressen være vanntett Begrunn gjerne hvorfor du anbefaler som du gjør
Mrs. Bouquet Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Ticket 2 heaven eller reimatec. Begge har høy vannsøyle, er myke og gode, barna blir ikke klamme og de er lette.
muy muy feliz!! Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Min erfaring er at både abeko og Lego sine er minst like gode som reima og t2h, og betydelig billigere.. Jeg har brukt abeko til 1-åring, supermyk og helt vanntett.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Reima tec er faktisk mer vanntett enn mye regntøy (og mye mykere og mer behagelig i bruk!), med en vannsøyle på hele 10 000 mm. Selv kjøper jeg alltid reima vår/ høstdress på 50 % salg, da koster de ikke mer enn andre merker.
1jente2gutter Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Jeg har reflex sin med 10 000mm vannsøyle til min gutt , kjempebra og ikke så dyr
sillyfilly og Olivia Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Vi er på andre sesongen med reflex vår/høst dress og er kjempe fornøyd. Myk og romslig til de minste og vanntett. Har hatt Reimatec vinterdress til halv pris og KUN vært fornøyd men de er dyre da i forhold til Reflex.
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2012 Takker for innspill Vi får se hva vi lander på. Har desverre dårlig erfaring med reimatec så den blir det definitivt ikke.
*Melody* Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 Jeg har vært litt testrytter og har derfor kjøpt reimatec høstdress (bittelitt foret) som er vann og vindtett og litt varm. Kan brukes som vinterdress med riktig ullbekledning under. Også har jeg kjøpt Polarn o Pyret sin parkdress. Det er en tynn skalldress som er vann og vindtett, men heldigvis ikke for varm mtp tidlig høst. Begge disse dressene var testvinnere i 2011. Da satser vi på at vi blir fornøyde. Har ikke begynt i bhg ennå. Begynner til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå