Gå til innhold

Finner ingen passende guttenavn.....

Anbefalte innlegg

De navnene jeg er mest for nå er:

Jonathan, Isak, Oliver, Emil, Benjamin, Elias og Levi.

Vil helst unngå navn som Liam, Noa, Lukas og slike "moderne" navn, selv om jeg har valgt ut et par av dem selv.

Hvilket/hvilke liker dere best? Noen flere navn dere liker? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143952011-finner-ingen-passende-guttenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av de du nevner liker jeg alle untatt Isak. Er ikke noe glad i det navnet, uten å kunne sette fingern på hvorfor.

Jeg liker disse navnene godt: Kornelius, Sakarias, Imre, Øystein. åsmund, JØrgen, Laurits, Fredrik, Eirik, Konrad, Karenus, Sirius, Hogne, Kyrre, Eliseus

Veit ikke om du liker noen av disse da. Men kanskje kan de gi litt inspirasjon...?

1. Levi - Nydelig bibelsk navn! Liker det veldig godt. Det er vakkert, stødig og spesielt! Spennende navn :-)

2. Isak - Stødig og flott! Liker veldig godt :-)

3. Elias - Flott, gammelt og stødig navn! Tenker på en gammel mann jeg vet om med dette navnet! Dumt det er så populært..

4. Emil - Fint! Men veldig populært om dagen..

5. Oliver - Fint, men dessverre litt populært..

6. Jonathan - Fint, men ikke noe mer.. Ingen storfavoritt.

7. Benjamin - Det er greit og fint, men ikke veldig glad i dette.

Stemmer absolutt på Levi! Det er stilig! Er glad i litt uvanlige navn :-) på nr.2 kommer Isak, tredjeplass går til Elias :-)

Annonse

Mye forskjellige svar her, men samboer er veldig på Noa, Oliver og Lukas, akkurat de populære navnene jeg prøver å unngå, mens jeg prøver meg litt på eldre navn som Even, Sigve og lignende, og det faller ikke i smak hos han.... Vi får kanskje bare vente til vi ser han og håpe vi finner et perfekt navn vi begge elsker da :D HI

• 1 måned senere...
De navnene jeg er mest for nå er: Jonathan, Isak, Oliver, Emil, Benjamin, Elias og Levi. Vil helst unngå navn som Liam, Noa, Lukas og slike "moderne" navn, selv om jeg har valgt ut et par av dem selv. Hvilket/hvilke liker dere best? Noen flere navn dere liker? :)

Hvis du vil unngå moderne navn, bør du unngå Oliver og Elias. Det er mye brukt nå!

Isak og Levi blir for utenlandsk for meg.

Jeg liker Emil og Benjamin! De var de eneste jeg likte, men de liker jeg til gjengjeld godt. ;)

siden du ba om forslag.

Amund

Audun

Eivind

Gaute

Erlend

Wilhelm

De navnene jeg er mest for nå er: Jonathan, Isak, Oliver, Emil, Benjamin, Elias og Levi. Vil helst unngå navn som Liam, Noa, Lukas og slike "moderne" navn, selv om jeg har valgt ut et par av dem selv. Hvilket/hvilke liker dere best? Noen flere navn dere liker? :)

Jeg er svak for Jonathan.

Jeg ser for meg en glad og aktiv liten gutt med glimt i øyet. Bra navn!

Isak og Elias er også fine.

Selv liker jeg veldig godt Aksel og Elliot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...