DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Hvem er finest? evt. passer best til Kaspar Lotta Kaia Sanna Lisa
LilleBitteliten Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 1. Lotta - Ja, flott! 2. Sanna - Ja, flott! 3. Kaia - Helt greit. Maia/Maja/Maya derimot synes jeg er veldig flott! 4. Lisa - Nei, kjedelig og ikke så fint synes jeg. Stemmer på Lotta eller Sanna - koselig, skjønne og spennende navn som passer bra til Kaspar :-)
sommertiara Skrevet 5. juli 2012 #9 Skrevet 5. juli 2012 Lotta! Kaia blir litt for likt synes jeg og Lisa blir litt kjedelig ved siden av Kaspar som er et såpass sjeldent navn.
Miss 84 Skrevet 6. juli 2012 #12 Skrevet 6. juli 2012 Alle navnene passer til Kaspar synes jeg. Personlig ville jeg nok gått for Lisa, men alle er fine navn:) Lykke til med navnevalget!
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #14 Skrevet 8. juli 2012 Takk jenter =) Ser ut som Lisa er helt "ut" ihvertfall =) Da blir det de to navnene som det har stått om hele tiden- Sanna eller Kaia. Plutselig var sambo på "NEIen" til Lotta nå da.. hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå