Gå til innhold

Bydeler i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fra Trondheim her? Hvilken bydel bor dere i, og trives dere der? Er på husjakt, men er litt usikker på hvilke bydel som er fine? Tips? Hva bør jeg holde meg unna?

Skrevet

Det er ikke som i Oslo, men jeg ville likevel holdt meg unna Flatåsen. Hadde ikke ønsket noe på den siden der i det hele tatt egentlig (Heimdal, Tiller, Kolstad, Saupstad).

Nardo er en fin bydel synes jeg. Liker også området rundt Jakobsli. Mange liker også Byåsen, fint der og, blir litt mer i høyden på en måte. Men jeg har selv aldri bodd på den sida. Jeg ville tenkt meg litt om ift jobb også. Om du må kjøre igjennom hele byen/motsatt side så tar det tid. Bomstasjoner er også mange steder.

Skrevet

Ja, jeg er egentlig ikke så keen på Byåsen eller Heimdal, kan prøve å se litt på hus rundt Jakobsli, for det er den siden jeg skal jobbe på :)

Skrevet

Vi bor på Byåsen, nærmere bestemt Kolsås, rett ved Granåsen, henger på en måte sammen med Flatåsen. Trives VELDIG godt her. Kort vei til marka med flott turterreng hele året, rolig og familievennlig, tar 5 min i bil til City Syd, og gode busforbindelser de få gangene vi må inn til sentrum.

Her leker ungene i gata sånn som vi gjorde da vi var små :D

Skrevet

Bor på Risvollan og STORTRVES! Har ikke lyst å flytte herfra, men det begynner å bli litt trangt nå når vi får barn nr tre :( Mange barnefamilier og kjempekoselig uteområde for barna å leke.

Skrevet

Moholt og Strindheim er bra, og nære Jakobsli. Ville holdt meg unna Saupstad og Kattem, men det er helt på andre siden av byen... Og Romulslia er heller ikke bra.

Skrevet

Vi bor på Kattem og trives godt da, men skal sies at jeg var skeptisk! Men fint miljø, rolig, ungene har masse venner å leke med, god skole og mange aktiviteter i nærmiløet. Er også nært turterreng, sommer og vinter. Ville ikke flyttet fra denne sida vi nei. Trenger jo ikke bo i blokk da, er jo fine områder med eneboliger ol rundt her.

Skrevet

De beste områdene å bo med barn er bl.a Tiller og Jakobsli. Har bodd begge steder med småbarn. Flott miljø for barn:)

Skrevet

Strindheim, Persaunet, Moholt, Angelltrøa, Jakobsli, Charlottenlund, Ranheim.....tja, generelt sett østsiden av byen:-)

Skrevet

Har sett litt rundt, blir trolig Strindheim, Lade eller Ranheim:) Takk for hjelp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...