Gå til innhold

Er det noen av dere "modne"gravide som bor i nærheten av Stavanger?

jomfru1964

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner på at jeg ikke helt passer inn i BIM treffene til de som er like gamle som min eldste sønn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, nå vet ikke jeg hvor gammel man må være for å være moden, men jeg tipper jeg i hvert fall ikke er på alder med din eldste sønn - er 35 år :) Og bor i Stavanger. Du da?

Skrevet
Tja, nå vet ikke jeg hvor gammel man må være for å være moden, men jeg tipper jeg i hvert fall ikke er på alder med din eldste sønn - er 35 år :) Og bor i Stavanger. Du da?

Hehe,neida eldstemann er ikke så "gammel"...Og yngstemann på 14,synes nok iblant at hun også er mer "moden" enn mamma'n,så det er jo også relativt!!!!

Jeg bor mer sørover,(45 min. unna)men er ofte i Stavanger,da de to eldte har flyttet dit.

• 2 uker senere...
Skrevet

er 41 og bor i Sandnes :-)

ønsker gjerne å treffes. har termin nov.

Skrevet

Neimen så kjekt! Da er vi 4 modne damer da....jeg nesten pensjonist da!!

Skal vi finne en dag? Evt etter skolestart. Er selv ferdig med ferie 17 aug.

Kan evt treffes på Sandnes et sted??

Skrevet

Høres trivelig ut :-) har tid disse dager. Etter jobb

Skrevet

Jeg er gjerne med etter 17. august, er ferdig med ferie da. Og Sandnes høres bra ut :)

Skrevet

Hei,

Kjekt å se noen modne i området. Jeg selv er 42 år og har termin i november :) Jeg bor i Stavanger. Vil veldig gjerne være med på et treff og Sandnes er helt greit for min del. :)

Skrevet

Hei!

Jeg kan også evt i neste uke etter jobb! Jeg har store barn,så jeg er ganske fri og frank enda,hehe...........

F.eks man 23 el tir 24 i 16 tiden?? Gamlaværket eller Charles og de???

Skrevet

Tirsdag ca 1630? Gamlaværket?

Er dere med? :)

Skrevet
Tirsdag ca 1630? Gamlaværket? Er dere med? :)

Jeg er med:-)

Skrevet

da blir vi to :) hyggelig hvis flere joiner oss.

Skrevet

Det hørtes koselig ut, men det passer ikke for meg denne gangen, dessverre. Minstemann blir 4 år på tirsdag :)

Skrevet

vi får prøve igjen senere i august september :)

Skrevet

Jeg vil gjerne være med neste gang! Har vært litt borte fra nett nå, så fikk ikke med meg dette treffet. Men la oss prøve å få det til i august, hvis det passer for folk? Da er vel de fleste hjemme fra ferie også :)

Skrevet

Jeg kan før 8 august,og etter 19 august.Har sein ferie dette året!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...