Eli8 Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Gutten min er 11 mnd og helt ellevill! Han kan ikke sitte på fanget, ikke bli holdt. Han vil helst stå, klatre på møbler, trapper og er i full fart heeele tiden. Noen andre som har erfaring med dette? Roer det seg eller er det bare sånn de er? Han har så mye energi!!!
Mamma4livet Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Hehe. Tror min er på vei til å bli slik. Han er 8 1/2 mnd.
Hannah- Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Min er også vill. Kan sette han ned og snu meg bort et øyeblikk, så hører jeg plutselig skriking i andre enden av leiligheten fordi han har falt. Noen ganger vil han opp på fanget også ned igjen på sekundet, også opp igjen og ned igjen... å være i ro har han i allefall ikke tid til. 11 mnd her også, så kan ikke si noe om det roer seg eller ikke.
Jenny251210 Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Her har hun mye mer energi nå enn for 6 mnd siden, hun er halvannet nå
Eli8 Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2012 Min er også vill. Kan sette han ned og snu meg bort et øyeblikk, så hører jeg plutselig skriking i andre enden av leiligheten fordi han har falt. Noen ganger vil han opp på fanget også ned igjen på sekundet, også opp igjen og ned igjen... å være i ro har han i allefall ikke tid til. 11 mnd her også, så kan ikke si noe om det roer seg eller ikke. Det er akkurat sånn som du sier 1 :-P Må løpe etter han hele tiden, ellers så velter han stoler eller alt mulig annet. Vil hele tiden opp til meg men det varer ca i et sekund :-)
Petrine +spire=❤ Skrevet 4. juli 2012 #7 Skrevet 4. juli 2012 Ja sånn har vi det også Han er 10 mnd. Til og med når han skal spise sitter han som en mark. Ikke alltid jeg treffer munnen for å si det sånn hehehe..
Eli8 Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2012 Hehe nei. Det virker som det er stor forskjell på gutter og jenter...? At gutter er mye villere enn jenter?
Løvemamman Skrevet 6. juli 2012 #10 Skrevet 6. juli 2012 Oh Yes! Snur jeg meg i to sekunder er han vekk(11mnd). Idag skulle jeg bare smøre en brødskive, når jeg snur meg har han klatret opp og står inni oppvaskmaskinen(døren stod oppe). Han må jo få utforske litt, men Gud hvor slitsomt!
Ezmeralda Skrevet 6. juli 2012 #11 Skrevet 6. juli 2012 Det går ikke nødvendigvis over, nei, men du venner deg til det etterhvert. Om en stund vet du ikke bedre. ;-) Det er min erfaring som guttemamma i snart fem år. ;-)
M-M-M-mamma Skrevet 7. juli 2012 #12 Skrevet 7. juli 2012 Jenter kan jammen være sånn også. Jeg har en hente på 15 mnd og hun er over alt! Inne i oppvaskemaskinen har hun klatret på siden hun kunne krype! Hun er høyt og lavt..ommøblerer alt og utforsker hver eneste krok. Slitsomt, men så gøy! Når jeg ser andre på hennes alder som bare sitter der og de som enda ikke går blir jeg kjempe stolt over at hun kan så mye og springer
Gjest Mafan Skrevet 7. juli 2012 #13 Skrevet 7. juli 2012 Jeg har jente og hun er også slik. 11 mnd. I dag har hun feber men er lik turbo, og i tillegg rimelig sutrete. God helg!
81-Mamma<3<3 Skrevet 9. juli 2012 #14 Skrevet 9. juli 2012 Jeg har ei jente på snart 3, hun reiste seg når hun var 7 md, gikk alene når hun var 10 md, og har stort sett løpt og klatret rundt over alt etter det. Og det har ikke roet seg nei Men det kan jo gjøre det til deg! De er jo i en fase der alt skal utforskes nå! så du må nesten bare vente å se
Tired mama Skrevet 14. juli 2012 #15 Skrevet 14. juli 2012 (endret) Det der tror jeg er helt vanlig. :-) Med førstemann lurte jeg på om det alltid kom til å være sånn. Men da han nærmet seg 2 roet han seg. Kunne plutselig sitte i ro og se på TV og gjøre rolige aktiviteter som tegning, perling etc. Mellomste var akkurat på samme måte. Minstemann er nå 11 måneder og klarer heller ikke å være i ro. Full rulle hele tiden. Men satser på at dette går over etter hvert med han også... ;-) Endret 14. juli 2012 av Caterpillar
Eli8 Skrevet 15. juli 2012 Forfatter #16 Skrevet 15. juli 2012 Det må være slitsomt med flere sånne vill tasser! Kjenner jeg er litt redd for hvordan det blir å ha flere små hvis de blir like vill og løper hver sin vei
kattenmedhatten Skrevet 15. juli 2012 #17 Skrevet 15. juli 2012 Bare å glede seg da altså. Her løper jeg etter enda... Han er fire :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. juli 2012 #18 Skrevet 15. juli 2012 hehe, høres kjent ut Her roet hun seg veldig da hun ble ca 1,5 år! Nå er hun snart 2 år og kan sitte lenge på fanget og bare koose, og hun kan sitte rolig og fint med tegning, bøker, perling osv. Deilig, og vi puster alle lettet ut
car123 Skrevet 19. juli 2012 #19 Skrevet 19. juli 2012 Jeg har en gutt på 10 mnd og har det på helt samme måte! Han er helt propell dagen lang. Aldri tid til fang, kos eller bæring. Han er utrolig blid og fornøyd. Jeg møter bare babyer på samme alder som sitter så fint på fang, gir masse kos og vil helst sitte på armen. Jeg har nærmest vært bekymret for at gutten min er unormalt aktiv! Når han slår seg vil han som regel ha trøst, men dytter oss bort hvis vi prøver å holde hodet hans tett inntil vårt. Flere av dere som opplever det?
Hannah- Skrevet 19. juli 2012 #20 Skrevet 19. juli 2012 Ja... han vil ha trøst når det er noe, men samtidig så har han liksom ikke tid, så han er veldig urolig og skal ned, men vil ikke helt det likevel... Har tenkt på om det kanskje er et tegn på at jeg har kost for lite med han, at han ikke har blitt nok vant til det på en måte... men her høres det jo ut som det er ganske normalt da.
car123 Skrevet 19. juli 2012 #21 Skrevet 19. juli 2012 Å, samme her!!! Jeg hadde en ganske hard fødselsdepersjon, så hele tiden tenkt at det var det. Men samtidig så har jo pappaen hele tiden vært der og vært ekstremt kjærlig og nær. Godt å høre at flere har det sånn! Gutten er jo en moroklump og sjarmerer alle, men noen kosebaby er han ikke. Han må til og med få flaske med melk liggende Ved siden av oss i et stille rom, eller i vogna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå