Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihei! Nå trenger jeg litt råd og hjelp..holder på å bli litt smågal av legginga av lillesnuppa vår ;) Hun er nesten 11 mnd og klarer fortsatt ikke finne søvnen selv..hun er rett og slett avhengig av å ha kroppskontakt for å sove..prøver jeg å bare stå ved senga hyler hun, går jeg ut hyler hun ihvertfall..må være borti henne for at hun skal få sove og det kan likevel ta laaang tid... har lest litt på nett om søvnassosiasjon og tror hun assosierer det å kunne ta borti oss med å få sove? hjelper ikke med bamser eller noenting, må være en av oss..

Så..noen som har vært borti det samme og kan si at det gikk over heeelt av seg selv? hehe.. eller som har noen gode historier på hvordan de fikk barnet fra å ikke ville legge seg alene til å kunne gjøre det? Vi ønsker ikke skrikekur så vil helst høre fra andre som brukte alternative metoder enn det, kunne gått litt til og fra om og om igjen hvis hun hadde småskreket eller sutret, men her er det snakk om HYLing altså.. har lurt litt på å prøve en metode jeg leste om å sitte på en stol i rommet sammen med henne, føles litt bedre hvis vi er tilstede i det minste selv om det blir gråt..men gruer for jeg vet hun kommer til å gråte sånn så vet ikke om jeg vil det heller :/ har også tenkt på å virkelig få kveldsrutinene til å bli enda mer faste og forutsigbare og at jeg og pappaen gjør det samme når vi legger.

Eller skal vi bare vente enda litt lenger til hun blir større?? blir bare så innmari sliten av dette, både på kveld og natta, krever veldig mye av både oss og henne..men selvfølgelig, vil jo være der og gjøre det som trengs for at hun skal ha det bra, men føler hun ville hatt det bedre hvis hun lærte å finne søvnen selv?

innspill....?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...