Gjest Mammantil2prinser Skrevet 4. juli 2012 #1 Del Skrevet 4. juli 2012 Vi skal ikke vite kjønnet på baby i magen:) Av den grunn har jeg valgt å spørre dere hva dere får opp på meg:) synest jo det dere gjør er KJEMPESPENNENDE! Av dere som har spådd kjønn på meg har ALLE bortsett fra en spådd at det gjemmer seg ei lita tulle:) På tidlg UL i uke 13 ploppet lege ut kjønn uten forvarsel! han sa også at det gjemmer seg ei jente:) men det tas med STOR klype salt da:) men at dere ser det samme som UL er jo veldig spennende da:) Alle kjerringråd for å tippe kjønn viser også jente, men jeg selv sitter med en blanda følelse som heller mot gutt. Men dette kan komme av at jeg har fått vite pike Sååå tidelig at jeg tenker det er en gutt for ikke å bli "skuffet" av feil info? Men ALT er like velkomment:) å er spent på å se om dere eller du har rett:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143951966-dere-sp%C3%A5damer-gj%C3%B8r-meg-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-spent/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå