Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Noen som skjønner hvilket merke jeg mener?
MillaCamilla Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Sikkert Beck Søndrgaard (mye stjernemotiv og noe annet), de er utrolig fine. Fant nettopp ut at de har en sommerkollekskon i bomull også i superfine farger:-)
MillaCamilla Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Sikkert Beck Søndrgaard (mye stjernemotiv og noe annet), de er utrolig fine. Fant nettopp ut at de har en sommerkollekskon i bomull også i superfine farger:-) Sommerkolleksjonen er også billigere, "bare" 299:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Beck Søndergaard var det! Takk for hjelpen
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #6 Skrevet 4. juli 2012 Og alle går med merkelappen vendt ut, slik at det er godt synlig for omverden hvilket merke de har på skjerfet sånn "tilfeldig" - utrolig teit.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juli 2012 #7 Skrevet 4. juli 2012 Dette har jeg aldri hørt om før Jeg er tydeligvis ikke motebevisst nok
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #8 Skrevet 4. juli 2012 Og alle går med merkelappen vendt ut, slik at det er godt synlig for omverden hvilket merke de har på skjerfet sånn "tilfeldig" - utrolig teit. Hehe, jeg visste at det bare var et spørsmål om tid før noen kom med en sånn surmaga kommentar. Er overrasket over at det ikke kom flere egentlig
Serepta Skrevet 4. juli 2012 #9 Skrevet 4. juli 2012 Så surmaga var den vel ikke ? Jeg har lagt merke til det selv jeg. Noen som følte seg truffet ? hehe
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #10 Skrevet 4. juli 2012 Så surmaga var den vel ikke ? Jeg har lagt merke til det selv jeg. Noen som følte seg truffet ? hehe Jo jeg synes den var surmaga. Og nei, jeg føler meg ikke truffet hvis det er viktig for deg å vite. Har ikke et slikt skjerf selv, men er ute etter et i gave til søstra mi som er over middels moteinteressert og elsker disse skjerfene. Husket ikke navnet på merket, spurte her, og får et svar fra deg om disse teite damene som flasher merkelappen - noe som overhode ikke var til hjelp for det jeg spurte om, men som du likevel følte behov for å lire av deg. Utrolig teit.
Serepta Skrevet 4. juli 2012 #11 Skrevet 4. juli 2012 Nå var det ikke jeg som tok det opp i første omgang da, men sa meg enig med anonym over her siden du kommenterte. Ikke verre enn det. Kos deg med skjerfet du.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #12 Skrevet 4. juli 2012 Nå var det ikke jeg som tok det opp i første omgang da, men sa meg enig med anonym over her siden du kommenterte. Ikke verre enn det. Kos deg med skjerfet du. Sorry, trodde det var du som kom med den kommentaren. Og nei, jeg skal ikke kose meg med noe skjerf, for som sagt er det en gave til søstra mi. Men jeg vurderer faktisk å kjøpe meg et selv nå og gå med merkelappen ut, siden det åpenbart irriterer andre Hvem vet, kanskje jeg blir mor til en ny motetrend.
Oktoberbarnetmitt Skrevet 4. juli 2012 #13 Skrevet 4. juli 2012 Dette har ikke jeg heller fått med meg...
Gjest mphs Skrevet 4. juli 2012 #14 Skrevet 4. juli 2012 Jeg prøver alltid å skjule lappen for jeg syns det er stykt med en lapp ut, men den har en tendens til å vri seg ut. Fikk skjerfet i gave av min søster og liker det veldig godt. ønsker meg ett i ull/slike til vinteren.
blå2010+rosa2013 Skrevet 4. juli 2012 #15 Skrevet 4. juli 2012 aldri hørt om engang men gikk inn å så på de og de var veldig fine men 699,- for et skjerf synes 199,- er litt dyrt for et vanlig sommer/pynte skjerf men kan absolutt ingenting om mote eller noe jeg! men nå er jo jeg en av "harry" folkene som fortsatt bruker tights da!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #16 Skrevet 4. juli 2012 Jeg prøver alltid å skjule lappen for jeg syns det er stykt med en lapp ut, men den har en tendens til å vri seg ut. Fikk skjerfet i gave av min søster og liker det veldig godt. ønsker meg ett i ull/slike til vinteren. å nei du, den må du lenger ut på landet med. Lapper på skjerf vrir seg da aldri ut. Du gjør det garantert med vilje fordi du er en overfladisk person som liker å late som du har mye penger Hilsen en med generell negativ innstilling som alltid tror det verste om folk.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #17 Skrevet 4. juli 2012 Du mener ikke heller Alexander Mqueen skull skjerfene som aldri helt forsvinner av "moten" eller LVs leopard skjerf da?De er btw adskillig dyrere.
Gjest mphs Skrevet 4. juli 2012 #18 Skrevet 4. juli 2012 Jeg prøver alltid å skjule lappen for jeg syns det er stykt med en lapp ut, men den har en tendens til å vri seg ut. Fikk skjerfet i gave av min søster og liker det veldig godt. ønsker meg ett i ull/slike til vinteren. å nei du, den må du lenger ut på landet med. Lapper på skjerf vrir seg da aldri ut. Du gjør det garantert med vilje fordi du er en overfladisk person som liker å late som du har mye penger Hilsen en med generell negativ innstilling som alltid tror det verste om folk.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #19 Skrevet 4. juli 2012 Du mener ikke heller Alexander Mqueen skull skjerfene som aldri helt forsvinner av "moten" eller LVs leopard skjerf da?De er btw adskillig dyrere. Nei, jeg kjente igjen navnet når jeg hørte/leste det. Men takk for tips. Personlig synes jeg de skull skjerfene var kulere
Hannasbananas Skrevet 5. juli 2012 #21 Skrevet 5. juli 2012 Teit lappediskusjon til side; alle må da få gå kledd sånn de ønsker, tenker jeg. Noen som vet hvor i Oslo man kan kjøpe Beck Søndergaard?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #22 Skrevet 5. juli 2012 Aldri hørt om og stygge var de. Da kan du jo bare la være å kjøpe. Godt man har forskjellig svar, kjedelig når alle liker det samme.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #23 Skrevet 5. juli 2012 Teit lappediskusjon til side; alle må da få gå kledd sånn de ønsker, tenker jeg. Noen som vet hvor i Oslo man kan kjøpe Beck Søndergaard? Du kan kjøpe på miinto.no.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #24 Skrevet 5. juli 2012 Aldri hørt om og stygge var de. Da kan du jo bare la være å kjøpe. Godt man har forskjellig svar, kjedelig når alle liker det samme. 'SMAK'
Sinetree Skrevet 5. juli 2012 #25 Skrevet 5. juli 2012 Teit lappediskusjon til side; alle må da få gå kledd sånn de ønsker, tenker jeg. Noen som vet hvor i Oslo man kan kjøpe Beck Søndergaard? Nadine, Steen&Strøm, Shoeballoo (?) på Storo iallfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå