Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Jada, og ikkje antydning t noge så helst... Hurra ;-) de andre to kom 10 dager etter og 4 dager før, så gudene vett ka ti denne komme ut ;-) men Okey, likså greit det lar vente på seg nå når me først har venta så lenge, for t helga komme mamma - ingenting e som mamma barnevakt ! :-) andre med termin i disse dager?? Lykke til alle sammen!!! :-)
Ella og tre små blå <3 Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Termin på lørdag, så venter her også. Mine to første har begge to kommet på denne dagen (39+6), så jeg føler at jeg allerede er på overtid;-) Her er barnevaktproblemet omvendt; til uka er det ferietid for både mamma og alle vi kjenner, så hvem som skal passe barna hvis mini i magen ikke har tenkt å komme i løpet av nærmeste dagene, er et mysterium jeg håper jeg aldri trenger å ta stilling til! Lykke til til deg også - satser på baby for oss begge på fredag/lørdag!
LitaPrinsesse2010 + spire12 Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Jeg har termin i morgen. Første kom på termin, så kjenner jeg blir litt skuffet om hun her ikke har tenkt seg ut i morgen. Kjørt på med modningsakupunktur i dag, så får bare vente og se
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Hvordan går det med dere? Jeg har termin i dag, 7/7, og sitter og venter på tegn til fødsel. Har gått over tiden med en dag en gang, ellers har begge guttene mine kommet 1 dag før termin, og to av jentene 5 og 9 dager før termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå