Kosemosepose Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 I morges kom min keiser, 3,5 kg og 54 cm. Jeg fikk plutselig blodtrykksfall av spinalen og ble veldig dårlig en stund, men alt gikk bra til sist!
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Gratulerer så mykje! Håper det gror fort og fint )
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 4. juli 2012 #7 Skrevet 4. juli 2012 Åhhhh. GRATTIS Venta på denne oppdateringen kos dere masse
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 4. juli 2012 #8 Skrevet 4. juli 2012 Supert, og godt det gikk fint med dere Gratulerer så masse!
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 4. juli 2012 #9 Skrevet 4. juli 2012 Gratulerer så mye! Håper det går bra med dere begge to! <3
Bamsemams74 Skrevet 4. juli 2012 #10 Skrevet 4. juli 2012 Der var det gjort ja:))) Gratulerer så mye! Godt å høre at alt gikk bra:)
CamillaJ Skrevet 5. juli 2012 #15 Skrevet 5. juli 2012 Gratulerer til deg! Hipp hurra!!! Har keiseren fått navn? <3
tre håpefulle Skrevet 5. juli 2012 #16 Skrevet 5. juli 2012 Gratulere så masse. Må være godt å ha det overstått!! =D
Kosemosepose Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #18 Skrevet 5. juli 2012 (endret) Gratulerer til deg! Hipp hurra!!! Har keiseren fått navn? <3 Takketakk :-) Keiseren har fått det kongelige navnet Ludvig - hans mellomnavn er fremdeles under diskusjon. Han er så snill og rolig at det er nesten ikke til å tro. Den nybakte pappaen er hodestups forelsket i både meg og barnet, og har fått et nytt, mykt trekk i ansiktet. Ludvig er forresten prikk lik sin stolte far! Formen min er fin, og i morgen reiser vi hjem etter to netter på sykehuset , etter diverse tester, ul av hofter (pga seteleie) og hjertesjekk. Legen hørte en ekstralyd på hjertet hans i dag, så vi må sjekke at dette ikke er noe alvorlig. Gleder oss så masse til å komme hjem!! Takk for alle gratulasjoner :-) Endret 5. juli 2012 av Kosemosepose
CamillaJ Skrevet 6. juli 2012 #19 Skrevet 6. juli 2012 Så flott å høre! Du må kose deg masse med Ludvig og pappan hans <3 Jeg er veldig glad på dine vegne for at du endelig har fått treffe lillemann! Samtidig krysser jeg og Mini fingre og tær for at den lille ekstralyden på hjerte bare er ekstra mye kjærlighet som vil ut:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå