Gjest Min1.baby Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Etter jeg tok to tester med svake positive (med a1), tok jeg nok en test i dag morrest. Denne gang med Clear Blue med uke indikator. For og si det sånn, så trenger jeg ikke kjøpe flere tester. Legger ved bilde her.
browneyes Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Gratulera! Eg tok også CB, i dag, og det lyste GRAVID! Hurra!
Gjest Min1.baby Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Gratulera! Eg tok også CB, i dag, og det lyste GRAVID! Hurra! Gratulerer så mye. Hvor mye er du på veg da?
79kvinne Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Gratulerer til dere begge :-D håper spirene blir der :-)
browneyes Skrevet 4. juli 2012 #6 Skrevet 4. juli 2012 Gratulera! Eg tok også CB, i dag, og det lyste GRAVID! Hurra! Gratulerer så mye. Hvor mye er du på veg da? Sannsynligvis eit par veker... Skulle hatt mensen i morgon/fredag. Blei akkurat litt usikker på om det er stor sannsynlighet for falsk positiv? Typisk meg å bekymre meg med ein gong!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå