Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med Porsgrunn i dag og det var helt i orden at jeg beg på langt regime på juli mens. Fort regnet er det ca 6 aug som blir spraystart så uttak i uke 36/37( kommer jo an hvor lenge jeg skal stikke denne runden)

Er bare overlykkelig for å være igang igjen :-)

Noen andre som ligger likt an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sommerferie,og så begynner vi igjen i august vi også :)

Håper bare dette er siste gangen...hvis ikke,blir det IVF. Håper jo vi slipper det! Driver med insemineringer på Riksen.

Skrevet

Vi får håp at en lang sommerferie gjør godt og at sensommeren og høsten gir oss det vi aller mest ønsker oss <3

Skrevet

Jeg har starta på synarela, snart tatt den i 2 uker. Skal begynne på puregon (tror var denne gangen) den 1.august. Så uttaket blir vel midten av august. St.Olavs her.

Skrevet

Krysser fingrene for oss alle :) XXX

Skrevet

Skal starte med nesespray ca den 10. august. Kanskje par dager før. Kommer an på når TR kommer. :) Dette blir vårt 2. forsøk.

Masse lykke til til oss alle!

Skrevet

Oj,så spennende da!!! :)

Masse lykke til,til deg og :)

Skrevet

Veldig spennende! Vi kan skrive her hvordan det går. Det er viktig med støtte!:)

Skrevet

Jeg skal starte med nesespray 1. August, med uttak uke 35 om alt går etter planen. Reagerte veldig på sprøytene første runde og satser på at en lavere dose er det som gjør susen denne gang:-)

Skrevet

Hei alle dere:)

Samme her...starter med nesespray denne uken og ultralyd st olavs 17 august,,:) Det er så godt å se vi er flere, og kan støtte hverandre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...