BABY-JENTE Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 5 dager igjen, og går og venter og venter på at noe snart skal skje. Hadde rier natt til mandag, og fått konstantert 3 cm åpning og er derfor rimelig utålmodig. Så hva gjør man, når storesøster er i barnehagen og samboer er på jobb, og alt er klart? Jo, man unner seg en "spadag" hjemme med alle midler man har ;-D I dag har jeg kuret håret, skrubbet hele kroppen og smurt den inn med oljer og kremer, tatt to forskjellige ansiktsmasker i ansiktet, fjernet gammel neglelakk og lagt på ny både på fingre og tær. Jeg har vokset legger (hoff det var ikke godt, magen er sånn i veien) og nappet øyebryn, rettet ut håret og sminket meg litt ekstra. Det føles så bra! Anbefaler dere alle å gjøre det samme hvis dere er i permisjon og bare veeeenter... Vi må ikke glemme oss selv oppi alt dette. Håper alle har en fin dag!
Lyckelin Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 så inspirerende, skal kjøpe inn litt greier og gjøre det samme på fredag da kan helga bare komme vettu
allegodetingertre<3 Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Har også hatt en sånn runde, men magen er dessverre for stor til at jeg orker å pleie tær, men hud og hår har blitt fornyet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå