Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Min samboer mistet jobben sin i mai. Han var på jobbintervju i går. Undrer på om noen ser om han får jobben, eller om det tar lang tid før han får seg en jobb og evt hva slags jobb?

Vi sliter økonomisk nå, da jeg bare går på arbeidsavklaringspenger og vi har tre barn sammen. Det sliter i grunnen litt på humøret og forholdet og alt, så jeg krysser fingra for at han snart får seg jobb.

Han er født 04.02.75

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143951837-noen-som-kan-se/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Hei Gurine, ser ingen har svart deg så jeg prøver meg!!

For å være helt ærlig så ser jeg ikke mye positivitet rundt denne jobben her, det er ikke et sted han vil trives. Men jeg ser en ny start for han fra midten av august, at han vil bli valgt rundt begynnelsen av august til en jobb som er rett for han.

Om han får denne eller ikke vet jeg ikke, men hvis han får den så kommer han ikke til å bli i den lenge, jeg fikk en veldig dårlig magefølelse ang dette stedet og arbeidsgiver som arrogant og hensynsløs, urettferdig..... men! positive nyheter neste måned!!

Hei Gurine, ser ingen har svart deg så jeg prøver meg!! For å være helt ærlig så ser jeg ikke mye positivitet rundt denne jobben her, det er ikke et sted han vil trives. Men jeg ser en ny start for han fra midten av august, at han vil bli valgt rundt begynnelsen av august til en jobb som er rett for han. Om han får denne eller ikke vet jeg ikke, men hvis han får den så kommer han ikke til å bli i den lenge, jeg fikk en veldig dårlig magefølelse ang dette stedet og arbeidsgiver som arrogant og hensynsløs, urettferdig..... men! positive nyheter neste måned!!

Hei Løvemusen. Tusen takk for svar :) Hvis han får denne jobben her, så vil han starte opp i begynnelsen av august, og jobben er kundeservice innen noe datagreier, med muligheter for å avansere. Om han ikke får jobben, håper jeg du har rett med tanke på at det dukker opp noe annet i august :)

Siden du svarte meg, drister jeg meg til å spørre om du ser noe rundt meg også. Jeg skal i APS gjennom NAV, har ikke vært i jobb siden 2007. Men jeg er så usikker på hva jeg vil drive med, og hva jeg kan trives med på sikt. Lurer derfor på om du ser hva jeg bør forsøke meg på? ;)

Jeg er født 18.11.75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...