Eeniemeenie Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Klokka er knappe formiddag, og jeg har veeeldig lyst på en Lion sjokolade! Hva er din favoritt?
SmellyCat Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Smil fra kjøleskapet! Ellers er jeg veldig glad i den nesten utdødde banansjokoladen
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Dove sjokolade er godt det..! Bare synd det er så vanskelig å få tak i nå.. Ellers, melkesjokolade fra freia! (som har ligget i kjøleskapet!!)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Freia melkesjokolade! Det finnes mange andre som også er gode, men melkesjokoladen kommer jeg bestandig tilbake til.
****TÅRNFRID**** Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Husker ikke helt hva den heter. Men det er en mørk sjokolade med sitron og ingefær. Kan det være premium?
Eeniemeenie Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2012 Dove sjokolade er godt det..! Bare synd det er så vanskelig å få tak i nå.. Ellers, melkesjokolade fra freia! (som har ligget i kjøleskapet!!) Kjøleskapskald sjokolade ja!! Folk ser rart på meg når jeg vil ha iskald sjokolade, pleier av og til å putte dem i frysern også
Gjest Kira med en av hver Skrevet 4. juli 2012 #7 Skrevet 4. juli 2012 Jeg er også en av dem som elsker kald sjokolade Må innrømme at favorittene varierer litt, men for øyeblikket er det Firkløver. Ellers er Stratos og Smash også alltid godt.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. juli 2012 #8 Skrevet 4. juli 2012 KROKANRULL!! rett fra kjøleskap...veldig viktig!
BareMas Skrevet 4. juli 2012 #9 Skrevet 4. juli 2012 Pops, så klart rett fra kjøleskapet Men akkurat nå spiser jeg after eight med hvit sjokolade(fra kjøleskapet ) sammen med kaffe, yamyam!
seigdamererbest Skrevet 4. juli 2012 #11 Skrevet 4. juli 2012 Hobby! Men den må vere myk, så hvis dere kjöper hobby og det ser ut som noen har trykket på den så kan det vere det er meg som sjekket om den var myk nok :-D
Nimas Skrevet 4. juli 2012 #12 Skrevet 4. juli 2012 Freia Melkedrøm med Yoghurt og Bringebær, mmmm... http://www.freia.no/sjokolade/freia-product-detail/647?cid=1146&pid=1919
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juli 2012 #15 Skrevet 4. juli 2012 Jeg liker veldig godt den nye stratos med hvitt inni Og daim og melkesjokolade. Liker også veldig godt at de ligger i kjøleskapet
Lotta27 Skrevet 4. juli 2012 #17 Skrevet 4. juli 2012 Cryspy Rolls fra Milky Way <3 men jeg har ikke sett den på en evighet :'( Ellers er melkebarten til freie god, og vanlig melkesjokolade -iskald:)
Gjest Siklerotte Skrevet 4. juli 2012 #18 Skrevet 4. juli 2012 Ren Freia melkesjokolade, jeg kan spise mye annet også, men det er bare middels godt. Og ja, aller helst fryserkald.
Hønemor30 Skrevet 4. juli 2012 #20 Skrevet 4. juli 2012 Den aller aller beste (i allefall nå i en periode) er en fra freia premium serien, mørk sjokolade med sjokolademousse i. Over sjokolademoussen er det et lag med flytende sjokoladesaus! Sjokolade i flere varianter i samma plata, det er ohhhh lykke!! Ellers er jeg nesten altetende, melkebart,kinder,krokanrull,japp,melkesjokolade. Eneste jeg holder meg unna er sjokolade med frukt i, som feks fruktnøtt. Klarer ikke rosiner i sjokolade. Ei heller appelsin.
Popelko Skrevet 4. juli 2012 #21 Skrevet 4. juli 2012 Melkebart og smil er favorittene nå om dagen. Ellers varierer det mellom stratos dobbel, new energi, topris og bueno.. Bah, hvorfor kjøpte jeg ikke sjokolade i stad??
Dini Skrevet 4. juli 2012 #22 Skrevet 4. juli 2012 Kinder Bueno Toppris Hasselnøttskjokolade Stratos Melkesjokolade
Myrk Skrevet 4. juli 2012 #23 Skrevet 4. juli 2012 Kald melkesjokolade Snickers Twix Melkebart Løsplukket spesialsjokolade, iskald! Mmmm, sjokolade...
Mikkemafian Skrevet 4. juli 2012 #24 Skrevet 4. juli 2012 To stk: premium med nougat og mandel og så bergene smørbukk, selvfølgelig!!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. juli 2012 #25 Skrevet 4. juli 2012 Premium med mørk sjokolade og mousse. Jeg sier bare: Nærmere orgasme uten sex kommer en bare ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå