Gå til innhold

Hvilken sjokolade er den aller beste?! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokka er knappe formiddag, og jeg har veeeldig lyst på en Lion sjokolade! Hva er din favoritt?

Fortsetter under...

Skrevet

Smil fra kjøleskapet! Ellers er jeg veldig glad i den nesten utdødde banansjokoladen :D

Skrevet

Dove sjokolade er godt det..! Bare synd det er så vanskelig å få tak i nå.. :(

Ellers, melkesjokolade fra freia! :)(som har ligget i kjøleskapet!!)

Skrevet

Freia melkesjokolade! Det finnes mange andre som også er gode, men melkesjokoladen kommer jeg bestandig tilbake til.

Skrevet

Husker ikke helt hva den heter. Men det er en mørk sjokolade med sitron og ingefær. Kan det være premium?

Skrevet
Dove sjokolade er godt det..! Bare synd det er så vanskelig å få tak i nå.. :( Ellers, melkesjokolade fra freia! :)(som har ligget i kjøleskapet!!)

Kjøleskapskald sjokolade ja!! Folk ser rart på meg når jeg vil ha iskald sjokolade, pleier av og til å putte dem i frysern også :P

Annonse

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Jeg er også en av dem som elsker kald sjokolade :)

Må innrømme at favorittene varierer litt, men for øyeblikket er det Firkløver. Ellers er Stratos og Smash også alltid godt.

Skrevet

KROKANRULL!!:lol:

rett fra kjøleskap...veldig viktig!

Skrevet

Pops, så klart rett fra kjøleskapet :)

Men akkurat nå spiser jeg after eight med hvit sjokolade(fra kjøleskapet :) ) sammen med kaffe, yamyam!

Skrevet

Hobby! Men den må vere myk, så hvis dere kjöper hobby og det ser ut som noen har trykket på den så kan det vere det er meg som sjekket om den var myk nok :-D

Annonse

Skrevet

Jeg liker veldig godt den nye stratos med hvitt inni :D

Og daim og melkesjokolade. Liker også veldig godt at de ligger i kjøleskapet :)

Skrevet

Cryspy Rolls fra Milky Way <3 men jeg har ikke sett den på en evighet :'(

Ellers er melkebarten til freie god, og vanlig melkesjokolade -iskald:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ren Freia melkesjokolade, jeg kan spise mye annet også, men det er bare middels godt. Og ja, aller helst fryserkald.

Skrevet

Den aller aller beste (i allefall nå i en periode) er en fra freia premium serien, mørk sjokolade med sjokolademousse i. Over sjokolademoussen er det et lag med flytende sjokoladesaus!

Sjokolade i flere varianter i samma plata, det er ohhhh lykke!! :D

Ellers er jeg nesten altetende, melkebart,kinder,krokanrull,japp,melkesjokolade.

Eneste jeg holder meg unna er sjokolade med frukt i, som feks fruktnøtt. Klarer ikke rosiner i sjokolade. Ei heller appelsin. :)

Skrevet

Melkebart og smil er favorittene nå om dagen. Ellers varierer det mellom stratos dobbel, new energi, topris og bueno.. Bah, hvorfor kjøpte jeg ikke sjokolade i stad??:o

Skrevet

Kinder Bueno

Toppris

Hasselnøttskjokolade

Stratos

Melkesjokolade

Skrevet

Kald melkesjokolade

Snickers

Twix

Melkebart

Løsplukket spesialsjokolade, iskald!

Mmmm, sjokolade...

Skrevet

To stk: premium med nougat og mandel og så bergene smørbukk, selvfølgelig!!

Skrevet

Premium med mørk sjokolade og mousse. Jeg sier bare: Nærmere orgasme uten sex kommer en bare ikke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...