Gå til innhold

Fader, glemte en pakke med kyllingfilet på kjøkkenbenken over natta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lukt på dem. Lukter de som vanlig ville jeg stekt dem godt, med en gang. Så lenge du da er renslig i stekeprosessen, vasker kniv, fjel hender og andre ting som har vært i kontakt med kjøttet godt, ville jeg ikke være redd for å spise maten.

Annonse

Du har sikkert spist verre ting på restaurant uten å vite det, og dere som har vært i syden har vel spist kylling der? Kylling i romtemperatur over natta er nok ikke farlig. Jeg hadde også stekt den godt og spist den, men så er det ikke så farlig med meg da :P hadde ikke servert den til gjester evt latt barn spise det. Jeg derimot, jeg tåler alt :P lukter det bra så går det ned :)

Dessverre så fjerner ikke steking visse toksiner i bedervet mat, så jeg ville kastet den. En kollega la en gang inn en pasient med magesmerter etter å ha spist bedervet mat, han måtte opereres og ble skikkelig dårlig, ikke verdt å ta sjansen og spesielt ikke på kylling....

Jeg åpna pakka og jeg synes den lukta helt fint (altså ingenting) men når jeg begynte å skjære den opp så lukta det skikkelig drit! Så jeg kasta hele pakka. Var en to kilos pakke med kyllingfilet også, det var litt kjipt!!

Men takk for svar alle sammen :)

Når kylling blir dårlig så er du ikke i tvil. Det stinker, og det fant du jo ut av. Til dere som som er livredde for kyllingen som kan være dårlig. LUKT så kjenner du om den er dårlig. Er du usikker så skjær i kyllingen og lukt igjen. Kylling skal ikke lukte noen ting og lukter det så er den dårlig

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...