Gå til innhold

Bare jeg som er rar? :P

Anbefalte innlegg

Både i denne graviditeten og den forrige har jeg slitt med at jeg blir så stressa av "alt som kan hende" med de rundt meg som jeg er glad i. Tror hormonene løper litt løpsk om dagen :P For eksempel liker jeg ikke å gå å legge meg før min mann er i hus når han er ute med jobben etc. I går var han ute på middag og jeg bad om at han kom hjem til vanlig "leggetid", sånn halv 11/11. Men så kommer han ikke før 12 og jeg ble litt irritert fordi jeg blir trøtt og ikke får sove. Men han skjønner ikke at jeg kan bli irritert over dette og at dersom jeg blir stressa så må jeg bare bite det i meg og forsøke å være rasjonell... Lett for han å si :S

Jeg ser jo at det er litt rart, men hva skal man gjøre da når det er slik man føler det? Jeg er jo ikke slik til vanlig, bare nå som jeg er gravid... Er det for mye å be om at han tar hensyn til dette? Hva mener dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143951764-bare-jeg-som-er-rar-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen. Sist jeg var gravid fikk vi oss marsvin, og jeg fikk skikkelig morsfølelse for marsvinet, våkna om natta og sto opp for å sjekke om den pusta :-p

Unskyld meg, men akkurat nå ler jeg så jeg griner!!!

Utrolig søtt da:)

*dauer nesten av latter her*

Kjenner meg igjen. Sist jeg var gravid fikk vi oss marsvin, og jeg fikk skikkelig morsfølelse for marsvinet, våkna om natta og sto opp for å sjekke om den pusta :-p
Unskyld meg, men akkurat nå ler jeg så jeg griner!!! Utrolig søtt da:) *dauer nesten av latter her*

Ja, dette var søtt <3 Hi hi!

Gjest Mammantil2prinser

Skjønner godt hva du mener!

Da jeg var gravid med storebror var jeg superengstelig for meg selv og magen og alle i familien min;) ringte for å sjekke at de hadde det bra, og såg føre meg at noen skulle komme å bare stikke meg i magen med en kniv( mye sprø ja) hehe

Nå merket jeg at jeg er veldig engstelig for storebror og pappan!:) hehe

Skikkelig morsinstinkt:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...