Gå til innhold

Har fått mannen med på baby nr 3, men er det noen snille damer som kan se når jeg blir gravid og hvilket kjønn vi får ????

Anbefalte innlegg

Vi har nå kommet frem til at det er på tide med nr 3 ;)))))

Vi har to gutter på 2,5 og 4,5 år og siden vi har 2 gutter hadde det vært veldi stas med ei lita tulle, spesiellt mannen ønsker seg veldi ei lita jente, men vi blir selvsagt overlykklige for en skjønn liten prins også ;))

Så jeg satser egenligt på og bli gravid i løpet av juli men blir jeg det? og evt når blir jeg gravid og ikke minst hvilket kjønn får vi ???

ååå jeg er så lykklig, glad og forventningsfull nå ;))))

Jeg er født 290981

han er født 100581

Guttene er født 111209 og 170108

Tuuusen takk til alle som tar seg tid ;))))

Fortsetter under...

oi så morsomt det var å legge kort på deg!! :D Her stråler det av lykke! Graviditet og gode følelser :D Fikk opp jente jeg, om det er deres sterke ønske om det eller om det er nettopp det dere får skal jeg ikke si for sikkert, men hun dukket opp ;) Tror du blir gravid med en eneste gang jeg, dette skjer fort! Kan ikke tenke meg at du må prøve noe lenge ihvertfall, juli eller august :) Masse masse morskjærlighet her <3 Heldige barna dine :) lykke til!! klem.

Takker så masse ;) ja jeg og mannen er nygifte så her er det bare lykke;) Vi er kjemepeheldige som har fått de 2 herlige og friske guttene våre så vi kan likegodt få nr 3 ;)))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...