Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å teste igjen i morgen, og prøver å få kvelden til å gå! Vet jeg ikke får sove enda, så tenkte å se greys, og så ptøve å sove.

Har prøvd å finne doc morris tester på flere apotek i dag for å ta i morgen tidlig, men jeg må desverre tilbake dit jeg kjøpte den i går for å kjøpe. Er et bittelite apotek, og gruer meg for å gå inn igjen i morgen :/

I morgen Må den jo være sterkere enn i går om jeg bruker samme merke? Og det er den eneste som har 10 mlU. Har en CB+ liggende også, men den er 25 mlU, så jeg tør ikke ta den enda.

Fikk en supersvak strek på billigtest i morges (leenge før fristen gikk ut), så kan jo alltids håpe...

Dette var mitt utålmodighets-lettehjertetmitt- innlegg for i dag.

Ha en fiiin kveld, jenter :)

Fortsetter under...

Jeg krysser fingrene for positiv test for deg :o) Jeg skal teste selv imorgen. Jeg skulle hatt mens for en uke siden. Men har enda ikke kommet. Skal ta en clearblue+ -test imorgen. Den må vel funke etter ei uke?! Kjenner noe i magen.. og det har jeg gjort lenge.. men ingen tegn til no mens på vei! Hvis jeg ikke er gravid vil jeg jo gjerne at mens skal komme ;) hehe! Men heelst positiv test :D

Når er ikm,bagera? eg har ikm på fredag. testa i dag,med sånn a1-test, var kvit først,så kikka eg på den.igjen litt etterpå,då vardet ein tynn strek... så får testa igjen i morgon,mulig d gjekk over 30min,som jo er tidsfrist. Har liksom ikkje sånn trua som eg hadde tidlegare,men får vel.bare vente og sjå om TR kjem om nokre dagar... Venting er ikkje noko greier,altså!!

Ja, selvsagt! Om negativ, så Må tr komme! Men vi håper jo på det positive :) Clearblue+ skal slå ut så lang over. Har du testet tidligere?

Det er lange utålmodige dager for oss her på bli gravid.

Jeg har hatt positive el tester de to siste dagene, men absolutt ingenting som kan minne det minste om el slim. Har til og med prøvd å "hente ut" noe, men ingenting. Får bare håpe det er et positivt tegn.

Jeg har 13 dager til IKM, så jeg har liksom ikke noe å gå etter heller om det blir negativt.

Men billigtesten i dag ga meg litt håp, og doc morrisen fra i går viser enda en klar strek :)

Nå venter jeg i spenning på deg hva skjer'a bagera ;)

Håper du er så heldig at spira sitter nå, siden det er siste pp for denne gang:)

Her venter jeg fremdeles på el, neg el test i går, skal ta ny nå om litt:)

Men sambo reiste på havet i dag, så la inn aksjer i går og så kommer han hjem en snar tur på torsdag så får legge inn da, men frykter dette ikke klaffer, da han ikke kommer hjem fra fredags morgen til neste lørdag:S

Når er ikm,bagera? eg har ikm på fredag. testa i dag,med sånn a1-test, var kvit først,så kikka eg på den.igjen litt etterpå,då vardet ein tynn strek... så får testa igjen i morgon,mulig d gjekk over 30min,som jo er tidsfrist. Har liksom ikkje sånn trua som eg hadde tidlegare,men får vel.bare vente og sjå om TR kjem om nokre dagar... Venting er ikkje noko greier,altså!!

IKM er 16. juli. Men jeg har hatt en veldig rar historie siden pilleslutt. Siste tr var over to dager og veldig lite blod uten smerter.

Hadde testen jeg tok på søndag vært blendahvit, så hadde jeg ikke brydd meg mer. Men siden det var tegn på både den og den på mandag + litt i dag, så har jeg et håp :)

Annonse

Huffda Stinea. Er ikke kjekt når de skal reise bort midt i prøving! Nesten så man har lyst å få soldatene på glass sånn at man kan fikse det selv mens de er borte ;)

Browneyes: Ja, venting er noe herk! Men så lenge premien blir stor, så går det an :) Ingen dager er lengre enn disse ventedagene.

Håper masse på at testene dine blir klare og tydelige :)

Mavat: Har jo skjedd før at folk ikke har fått positive tester før lenge etterpå, så kan jo være da? Kanskje egget festet seg sent eller noe?

Ta en tur til legen om det ikke skjer noe, så får du kanskje et sikkert svar :)

Her har jeg hatt skikkelig press i magen fra i går. Ingen andre symptomer. Har litt ømme brystvorter, men det blir de ofte etter å ha fått oppmerksomhet fra mannen min :)

Håper bare at presset er et godt tegn :)

Ja, det hadde vært enkelt hvis vi kunne gjort alt selv;p hehe må nesten le litt av tanken..

Båten han jobber på ligger ca 50 min unna der vi bor på kvelden, så spørs om jeg må haste kjøre bortover en kveld;p

Når tester du neste gang hva skjer'a bagera? :)

har trua på deg her altså;)

Takk Blå2010 :) Hva skjer med deg da? Håper alt er bra :)

Stinea: Ja, da hadde det nok vært flere babyer rundtomkring :)

Jeg tester igjen i morgen tidlig (derfor jeg ikke får sove og har stått opp igjen nå), og så får vi se videre om det er negativt resultat i morgen. Er det helt negativt i morgen, så satser jeg på å vent til IKM. Har masse rare smerteaktige greier i magen nå i kveld, så jeg lurte på om det kunne være el likevel. Men tappen er veldig godt plugget igjen, så er nok ikke det. Får bare ta den hersens tiden til hjelp :)

Når skal du teste da? (Ser for meg at du sniker deg inn på mannens lugar i nattens mulm og mørke *frnis*)

Mavat: Da er det jo et håp! Hvordan fant du det ut/fikk du mistanke sist da?

*Roper stille på Ole Lukkøye for å få litt tid på øyet i natt*

Får ikke sove jeg heller, el testen var litt sterkere iodag men ikke sterk nok til at el er enda, så får bare ta tiden til hjelp:) jeg har holdt på såpass lenge at jeg tester ikke før ikm;)

Annonse

Jeg og han jeg bor med nå har prøvd "aktivt" i 6 mnd.

Prøvde med min ex i nesten 3 år.

Har vært inne til sjekk jeg, etter dette med ex, ingenting galt der, så får vi se hva som skjer nå:)

Mistanken forrige gang var at det ikke kom noe mens, jeg var litt småuggen og veldig trøtt!

Tok en test nå, så veldig negativ ut.. men så ut som det var noe som ble "dratt utover".. et slags strek... men jeg veit ikke jeg altså. PRøvde å ta bilde av det, men det ble så uklart!

Mavat: Hvilken test var det da?

Browneyes: Gratulerer!! Krysser fingrene for at den lille har lagt seg GODT til rette :)

Her var det negativt i dag, så da tester jeg ikke igjen før ikm. Skal prøve å se om tr kommer først, så om jeg er veeeldig flink så venter jeg til jeg er over ikm :) Men om du slår opp ordet utålmodig i ordboken, så finner du et bilde av meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...