Gå til innhold

ferie eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg spør gjerne dumt nå, men må bare "dobbelt" sjekke med dere andre. ;-) jeg er i uke 36 og vi tenkte å ta en helge overnatting med ungene for å gå i en eller annen park eller noe til helgen. men jeg har siden forrige uke gått med masse kynnere og mens murringer. de er ikke regelmessige og murringene er ikke ved hver kynnere men kommer innimellom. jeg har mye nedpress og føler jeg må nr 2 hele tiden (sorry detaljer) :-)

jeg fødte nr 1 ett par dager før termin og nr 2, 14 dager før.

så til poenget!! dette er slik vi har det på slutten sant? og jeg kan trygt ta meg en helgetur?? orker ikke gå å vente og ikke reise og så føder jeg på overtid :-P

en penny for deres erfaringer og tanker ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 35, og har det sånn óg. Er på ferietur aleine med jentene mine (pappaen er på reisejobb).

Det er nok bare sånn det er å være oss på slutten. Mensmurring, heftig nedpress, gode kynnere.... joda...

Skrevet

flott :-):-) da tar vi turen og føler meg trygg :-) takk :-)

Skrevet

Bare reis, du. Heldig er du som kan reise bort. Jeg er 39+4 og føler meg pent nødt til å holde meg hjemme til jeg har født.

God tur!!!

Skrevet

Skal du reise innenlands eller utenlands? Innenlands ville jeg ikke ha nølt - skulle fødselen starte mens du er på reise, finnes det både sykehus og fødeavdelinger i hele landet...

Skrevet

Jeg er 36+6 og har mye kynnere, nedpress, mensmurringer og stikninger i underlivet, er nok heelt normalt på slutten :-)

Skrevet
Jeg er 36+6 og har mye kynnere, nedpress, mensmurringer og stikninger i underlivet, er nok heelt normalt på slutten :-)

Det er nok det, ja. Hodet skal festes, og underlivet skal myknes og modnes, sakte men sikkert... Men man begynner jo å lure noen ganger når det er ekstra vondt og slikt:)

Skrevet

det er innenlands ja :-) ellers hadde jeg nok ikke gjort det :-) her er det festet, men som flere sier, mye skal skje :-):-) får ta med babysete i tilfelle :-):-)

Skrevet

I slutten av juli skal vi en helg til Sørlandet og i Dyreparken. Jeg er da ca 35 uker... Det blir nok tungt, men guttene fortjener en liten ferie i sommer synes jeg. De to er født 4 dager over og 5 dager før termin, så det skal vel litt til at det blir fødsel akkurat den helga. Men om det skulle skje, så er det sykehus på Sørlandet også ;) I tillegg reiser vi med flere familier som kan stille opp som barnevakt :)

God ferie! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...