Lillababy Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Hei hei damer! Eg var på Sparkjøp i dag for å kjøpa slike "kluter" som babyen kan ligga på på stelelbordet og elles ha under hovudet ++ Og der hadde dei amme bher til 69,90,- Både svarte og kvite. Ikkje nødvendigvis dei finaste bhane som er lagd, men heilt ok, litt blonde, ei lita sløyfe. Eg syns iallefall det var genialt ettersom det er kjedeleg å bruka masse pengar på noko som ein gjerne bomma rpå størrelsen med. Eg kjøpte det eg har rundt no- 80, før hadde eg 75 og ein i c og ein i d. før hadde eg 75 b, og no har eg altså 80 C, håpar at dette då vil klaffa! nokon som forresten veit kor eg kan få fatt i fine og greie korger til å ha på hyllene i stellebordet? Fann ikkje på living eller bohus.
MammaElisabeth Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 På Åhlens og Jysk har de masse kurver. Tror også de har på Kid og Europris
Bamsemams74 Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Sparkjøp har godt utvalg av hold in underrtøy også De har Triumph sitt, men også flere andre typer som er rimelige. Jeg har kjøpt to ulike Bridget jones truser der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå